Як правило, перед купівлею будь-якого товару або послуги покупець вивчає всі плюси та мінуси, автомобілі не є винятком. Коли йдеться про автомобілі з пневмопідвіскою, то виникає дуже багато запитань та суперечок. Одна категорія покупців охоче приймає нові технології та з великим інтересом купує машину з пневмопідвіскою, друга ж категорія, навпаки, дивиться з якоюсь недовірою в бік таких автомобілів. У цій статті ми розберемо всі “за” та “проти” пневматичної підвіски в автомобілях.
Переваги пневмопідвіски
Найголовнішою перевагою автомобілів, оснащених пневмопідвіскою, є можливість зміни кліренсу, зважаючи на дорожні умови або ж на вподобання водія. Наприклад, низький седан може без проблем заїхати на бордюр, а якщо говорити про позашляховики, то завдяки пневматичній підвісці машина справляється практично з усіма нерівностями дорожнього покриття, при цьому водій та пасажири абсолютно не відчувають цього в процесі їзди. Найчастіше машини з пневматичною підвіскою оснащені адаптивними амортизаторами, це дає можливість налаштувати підвіску під стиль водіння водія, зокрема, коли йдеться про режим “спорт”. В даному режимі підвіска стає більш жорсткою, це своєю чергою забезпечує кращі аеродинамічні показники. Також поліпшується зчеплення з дорогою, завдяки великій притискній силі, що дає змогу полегшити подолання крутих поворотів.
Недоліки пневмопідвіски
Що стосується недоліків, то основними “проти” можна віднести три пункти — своєчасне ТО, складність системи та вартість ремонту пневмопідвіски. Своєчасне ТО гарантує стабільну роботу, оскільки такі елементарні дії, як заміна пильників і ущільнювачів клапанів пневмобалонів, суттєво впливають на довговічність пневмопідвіски. Це також допомагає уникнути виходу з ладу дорожчих вузлів пневмосистеми, наприклад пневмокомпресора.
Дуже часто з проблемами в роботі пневмопідвіски стикаються другі й подальші покупці автомобіля. Заміна деталі пневмопідвіски, що вийшла з ладу, доволі дороге задоволення. Іноді бувають ситуації, коли машина доволі стара, але ціна, наприклад пневмоподушки на цю машину виходить за всі прийнятні цінові рамки.
Підсумовуючи всі плюси та мінуси пневмопідвіски можна сказати, що потрібно ретельно обміркувати перед купівлею машини з пневматичною системою підвіски.
Ремонт пневмопідвіски або купівля нової
Якщо так склалося, що ви стали власником машини з пневмопідвіскою і в процесі експлуатації автомобіля зіткнулися з виходом з ладу одного з вузлів пневмосистеми, то є два шляхи розв’язання проблем — купівля нової деталі або ремонт.
Дійсно багато хто скаже, навіщо ускладнювати життя, адже простіше купити нову деталь, замінити і їздити собі далі. Дійсно, це найкращий варіант розв’язання проблеми, проте перше, з чим стикаються водії — це ціна. Коли озвучується вартість нової деталі, то бажання вдатися до варіанту “купив, замінив та забув” в момент відпадає. Навздогін до високої ціни може бути ще такий фактор, як відсутність потрібної деталі у постачальника, а час очікування нової 2-3 тижні. Хочеться додати, що фактор високої ціни стосується далеко не всіх моделей автомобілів. Є низка моделей, де, наприклад, ціна нового пневмобалона доволі низька й нема потреби в ремонті пневмопідвіски.
Якщо ж ви належите до категорії власників автомобілів, де ціна на нову деталь дуже висока, то ваш варіант — це ремонт пневмопідвіски. На спеціалізованому сервісі займаються повною реставрацією деталей, що вийшли з ладу, наприклад пневмоподушок. Ще одним плюсом у бік ремонту буде фактор гарантії. Купуючи нову деталь, ви не отримуєте жодної гарантії на неї. Якщо ж ідеться про ремонт, то в більшості випадків дається гарантія один рік на відремонтовану деталь.