Варіатор терпіти не може крайнощів. Він не любить як малу швидкість при високому навантаженні, так і надто швидку їзду. Як треба себе поводити, щоб не «вбити» безступеневу трансмісію?
Шанувальникам тюнінгу варіатор взагалі протипоказаний. Будь-яке підвищення потужності двигуна відразу зменшить ресурс як самого двигуна, так і варіатора – граничні навантаження йому не потрібні! А ось спокійна і дбайлива експлуатація машини з варіатором дозволить користуватися нею так само довго, як і звичнішими автомобілями.
Варіатор пасуватиме спокійному водієві, який не має наміру вичавлювати з машини граничні параметри. Треба розуміти, що кросовер з варіатором – це свого роду іграшковий позашляховик. До речі, саме з цієї причини моноприводні варіанти таких автомобілів є кращим вибором: варіатор буде навантажений меншою мірою, а штурмувати болота власнику навряд чи захочеться.
Нижче ми перерахуємо режими, найбільш шкідливі для варіаторів:
- Максимальні швидкості. Двигун працює на межі, а ремінь на конусі працює за мінімальним радіусом – неминучі задири та знос.
- Заїзди на тротуари. При спробі залізти на високий бордюр ремінь на конусі знову опиняється на мінімумі радіусу – можливі задири.
- Буксирування та перевезення вантажів. За таких умов прослизання ременя на початку руху практично неминуче.
- Імітація «спортивної їзди». Ремінь навантажений, температура зростає, зношування прогресує.