Сучасні роботизовані коробки передач з подвійним зчепленням при правильному поводженні можуть бути не менш надійними та зручними, ніж традиційні «автомати». Щоб продовжити термін роботи роботизованої коробки передач, необхідно дотримуватися наших рекомендацій.
Заміна оливи
Оновлювати оливу в «роботах» потрібно кожні 60 тисяч км разом з фільтром. А процедуру заміни оливи в блоці керування мехатронікою краще довірити фахівцям, які мають необхідне обладнання.
Спокійний стиль водіння
Електроніка преселективної коробки передач адаптується під стиль водіння, плавне керування газом та гальмом допомагає системі оптимізувати перемикання передач. При цьому знижується навантаження на диски зчеплення та трансмісію в цілому. При агресивній їзді навантаження збільшується.
Педаль гальма до кінця
При зупинці автомобіля та перемиканні режимів потрібно до кінця натискати на гальмо, адже при недостатньому тиску на педаль диски зчеплення не розмикаються до кінця, і знос відбувається швидше.
Ручний режим у заторах
З метою зменшення зносу та перегріву роботизованої трансмісії потрібно використовувати ручний режим у заторах, щоб уникнути навантажень на систему.
Не допускати буксування
Роботизована коробка під час буксування перегрівається й може вийти з ладу. Краще використовувати метод розгойдування, щоб визволити автомобіль з бруду чи снігу. Не варто автомобіль з «роботом» перевантажувати й буксируванням причепа – такі навантаження сильно позначаються на деталях коробки.
Утримувати радіатор у чистоті
Більшість роботизованих трансмісій має окремий радіатор для охолодження оливи, який потрібно промивати кілька разів на рік. При засміченні радіатора ефективність охолодження оливи втрачається, як наслідок – перегрів і наступний вихід коробки з ладу.
Перемикати селектор у «нейтраль»
Не варто довго тримати зчеплення у вичавленому стані під час тривалих зупинок, краще переводити селектор у положення «нейтраль». Це зніме навантаження зі зчеплення. Якщо педаль гальма натискати не до кінця, автоматика стуляє диски зчеплення і намагається зрушити машину з місця. У результаті вся конструкція зношується швидше.
При зупинці більш ніж на 10–20 секунд потрібно перевести селектор «робота» в положення «нейтраль», але не використовувати таке положення для руху за інерцією (накатом). Інакше не уникнути додаткової витрати пального. До того ж це може позначитися негативно на стані зчеплення при подальшому перемиканні назад в режим руху (Drive).