Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаЖиття в дорозіПоради експертівЯкий максимальний пробіг між ТО для автомобілів з ГБО

Який максимальний пробіг між ТО для автомобілів з ГБО

Як часто треба робити розвал/сходження, чи існують особливості сервісного обслуговування після встановлення ГБО, чи можна позбавити машину каталізатора? На запитання читачів «АвтоСвіту» відповідає начальник відділу оригінального сервісу корпорації «УкрАВТО» Олександр Чаленко.

На що мені потрібно звернути увагу під час експлуатації автомобіля після встановлення ГБО?

Після встановлення газобалонного обладнання перше, про що не варто забувати, – це своєчасне проходження технічного обслуговування газової установки кожні 10 000 км. Як показує практика, перепробіг – це проблема багатьох власників авто зі встановленим ГБО. Друге – якщо двигун вашого автомобіля не має гідрокомпенсаторних клапанів, тобто зазори клапанів регулюються в умовах СТО після закінчення певного пробігу (відповідно до «Сервісної книжки»), то контроль за зазорами клапанів необхідно здійснювати вдвічі частіше, оскільки клапанний вузол на газі працює у вищому температурному режимі, ніж на бензині. Третє – періодично здійснюйте невеликі (15–20 км) поїздки на бензині для промивання бензинових форсунок. Інакше можуть виникнути проблеми з холодним запуском.

Каталізатор вийшов з ладу, а коштує дорого. Чи можна видалити його і забути про проблему?

У нашій країні, на жаль, існують дві основні проблеми, через які клієнти вирішують видалити каталізатор – це відсутність коштів (вартість каталізатора досить висока) та низька якість пального, яка і є причиною виходу з ладу каталізатора. Просте його видалення веде до порушень роботи двигуна, включно до переходу в аварійний режим. Тому для кожного автомобіля існує ряд заходів, пов’язаних з обманом блоку управління двигуна, після яких автомобіль можна використовувати без будь-яких проблем. Хіба що викид шкідливих речовин у довкілля збільшиться, оскільки призначення каталізатора – нейтралізація великої кількості шкідливих речовин, що викидаються в атмосферу.

Як часто необхідно робити перевірку та регулювання кутів установки коліс (розвал/сходження), якщо я їжджу дуже акуратно?

Розвал/сходження

Якщо ви думаєте, що за 10-15 тис. км пробігу жодного разу не потрапили у велику яму, їздили тільки хорошими дорогами, то нема потреби робити перевірку кутів установки коліс, ви помиляєтеся! Підвіска автомобіля – це складна конструкція, розрахована на великі навантаження як при подоланні перешкод, так і при проходженні поворотів, гальмуванні, наборі швидкості тощо. Багато факторів мають прямий вплив на елементи підвіски через колеса. І саме вони страждають насамперед при порушенні розвал/сходження. Тому я рекомендую перевіряти кути щонайменше кожні 10-15 тис. км і 25-30 – максимум. А якщо ви потрапили у велику яму і, як кажуть, «аж підвіску пробило», то не відкладайте візит до фахівців.

Чи потрібно балансувати колеса кожного разу під час сезонної заміни гуми?

Якщо ви міняєте колеса, поперемінно встановлюючи на одні й ті самі диски зимову та літню гуму, то балансувати їх потрібно щоразу. Якщо ж у вас є два повні комплекти коліс – зимових та літніх, то все залежить від обставин. Так, автовиробники рекомендують балансувати колеса після пробігу від 10 тис. до 15 тис. км. Якщо ви за сезон проїжджаєте менше, балансування робити необов’язково. Але якщо відчувається биття рульового колеса або колеса задньої осі, це може бути ознакою необхідності балансування коліс. Якщо ви самі міняєте колеса двічі на рік, то перед балансуванням варто дати шинам пройти деяку відстань, щоб вони позбавилися деформацій, що виникли при зберіганні. Якщо після цього вібрації на дорозі немає, то балансування можна не проводити.

Що таке антифриз? І чим загрожує його відсутність?

Антифриз – це охолоджувальна рідина, що має колір (зазвичай зелена або червона), яка залита всередину радіатора вашого автомобіля і заповнює всю охолоджувальну систему машини. Взагалі антифризом заведено називати будь-яку рідину, яка призначена для охолодження і використовується при низьких температурах. Як це працює? Головний ключ антифризу – це етиленгліколь. Змішаний у правильній пропорції, цей матеріал може утримати антифриз у радіаторі від замерзання, навіть якщо температура нижче -30°C. Дивно і те, що етиленгліколь також підвищує температуру кипіння охолоджувальної рідини до 130-140°C. Таким чином, вода та антифриз відносно охолодження двигуна – це дві великі різниці. І без належного охолодження двигун може перегрітися та вийти з ладу.

Свої запитання експерту ви можете надсилати на адресу avtomir.editor@gmail.com.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img