Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаЖиття в дорозіАктуальні темиП’ять важливих зимових питань про дизельні двигуни

П’ять важливих зимових питань про дизельні двигуни

Чим холодніше на вулиці, тим частіше власників дизельних двигунів мучать сумніви – чи вдасться завести автомобіль сьогодні? Це відносно рівною мірою стосується як старих, так і сучасних двигунів, хоча останні, звичайно, краще пристосовані для роботи на морозі. Що ж, саме час відповісти на найпоширеніші запитання про роботу дизельного двигуна взимку.

Чи варто взимку доливати в бак бензин або денатурований спирт?

Ми категорично не радимо використовувати ці колись популярні методи «модернізації» дизельного палива. Якщо заливання невеликої кількості бензину або денатурованого спирту в бак у випадку зі старими конструкціями іноді приносить потрібний ефект, то в сучасних агрегатах з безпосереднім уприскуванням це може бути дуже шкідливо.

Чи допомагає використання присадок до дизельного палива взимку?

Якісне зимове дизельне паливо вже має всі необхідні інгредієнти. Тому до запевнень виробників усіх видів присадок щодо унікальних властивостей цих препаратів слід підходити з обережністю.

Єдиним рекомендованим доповненням під час сильних морозів є так звані дизельні депресанти (їх компоненти також додаються в паливо в процесі виробництва зимового дизеля). Ці препарати знижують точку застигання дизельного палива та запобігають випаданню кристалів парафіну. Варто використовувати їх профілактично, особливо якщо заправляли машину на неперевіреній АЗС або коли знаєте, що в баці ще є літнє паливо.

Що робити, якщо під час морозу паливо в баці застигло?

На жаль, в цьому випадку ніякі депресанти чи інша «чарівна» присадка не допоможуть. Єдиний ефективний спосіб розв’язати проблему – залишити машину в теплому приміщенні на кілька годин. Тільки тоді, коли паливо знову стане рідким, можна додати депресант, а потім заправити автомобіль перевіреним зимовим дизельним паливом.

Прогрівання свічок розжарювання допомагає чи шкодить?

Ця процедура не завдає шкоди свічкам розжарювання, але прогрівати їх перед запуском двигуна має сенс тільки в старих автомобілях. У сучасних дизелях про відповідну температуру свічок дбає електроніка, яка, незалежно від ваших дій, вимкне їх, коли визначить, що вони гарячі.

Чи правда, що взимку машину краще заправляти під зав’язку?

Так! Заправляючи бак невеликими порціями палива, ви підтримуєте в ньому наявність повітря. Це збільшує кількість води, що утворюється в результаті конденсації. Наявність води в паливній системі не тільки не допомагає паливному насосу та системі упорскування, але може заблокувати паливопровід або паливний фільтр кристалами льоду в морозну погоду. Перед настанням морозів радимо почистити паливний фільтр або навіть замінити його.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img