Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаЖиття в дорозіАктуальні темиЯк доглядати за кузовом автомобіля взимку

Як доглядати за кузовом автомобіля взимку

Зима – нелегкий час як для автомобілів, так і для їх власників. У великих містах, де дороги посипають протиожеледними реагентами, кузови машин не тільки швидко забруднюються, а й активно кородують. Втім, корозія – серйозний, але не єдиний ворог кузова. Вона вражає лише слабозахищені поверхні, тоді як шар лаку та фарби страждає зовсім від інших факторів.

Будемо чисті!

Традиційно взимку виникають суперечки на тему автомийок: чи варто в мороз мити автомобіль – адже гаряча вода при потраплянні на охолоджений кузов майже миттєво підвищує його температуру, що може призвести до утворення мікротріщин та помутніння лаку. Ми вирішили поставити таке питання фахівцям компаній-виробників фарбувальних матеріалів. Ті нас втішили: вода на «правильних» автомийках ледве тепла – навіщо витрачати дорогоцінну енергію на підігрів?

Звичайно, в ідеалі при значному мінусі автомобіль перед миттям має відстоятися хвилин 10, але в реальному житті це важко реалізувати. У помірний мороз (до -10°C) миття кузова не завдасть великої шкоди, а при суворіших морозах на дорогах, як правило, не дуже брудно, тому можна потерпіти до відлиги.

Мийка в помірний мороз не завдає великої шкоди лакофарбовому покриттю кузова автомобіля.

Не варто забувати про ще один неприємний наслідок відвідування автомийки взимку. Як би ретельно не протирали кузов, не обдували його стисненим повітрям, волога на ньому все одно залишається. Потрапляючи до мікротріщин лаку або фарби, вона замерзає, розширюється і збільшує дефект. Тож зловживати мийками не варто. Але їздити місяцями на брудному автомобілі теж не вихід. Дорожні реагенти дуже агресивні до металу, тому возити на собі шар такої хімії – скорочувати термін служби кузова.

Шар лаку серйозно страждає й на автомобілях, чиї власники надто захоплюються очищенням кузова від снігу. Раніше головною причиною «затертості» (тобто втрати блиску) деталей вважали контактні мийки, тепер на одне з перших місць виходять щітки для снігу. Їхня щетина часом настільки жорстка, що елементарно дряпає шар лаку. Надмірно старанні автовласники намагаються видалити з поверхні кузова не тільки сніг, а й лід за допомогою пластикових скребків. У цьому випадку пізніше доведеться зіткнутися не лише з потертостями, але і з добре помітними подряпинами.

Щіткою з м’якою щетиною складно видаляти сніг, надто жорстка може подряпати лак. Шукайте золоту середину.

Шкідлива порада

Колись давно по телевізору транслювали рекламний ролик, у якому власник позашляховика не міг відкрити машину ключем, але не розгубився – закип’ятив чайник, хлюпнув на замок окропом і, щасливий, поїхав. Дивно, але дехто сприйняв рекламу електрочайників як рекомендацію з боротьби з замерзлими замками. Чи варто говорити, що в цій ситуації окріп (або просто гаряча вода) не тільки не врятує, а й призведе до непоправних наслідків для лакофарбового покриття. Набагато простіше і безпечніше використовувати спеціальну хімію або хоча б рідини, що містять спирт.

Захисне полірування може помітно зменшити наслідки зимової експлуатації для кузова. До того ж машина довше залишатиметься чистою.

Зрештою, не варто забувати про профілактику. Значною мірою захистити зовнішню поверхню кузова від агресивних реагентів може полірування захисними засобами (бажано професійне, виконане в техцентрі). У зимовий час воно дає ще й додатковий ефект: бруд і сніг утримуються на слизькій поверхні набагато гірше, отже, машина довше залишається чистою, а після снігопаду достатньо декількох помахів щітки для видалення снігу.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img