Тест-драйв Audi e-tron. Пригоди електроніка

Audi e-tron

Ми поїздили на першому повністю електричному кросовері Audi, який отримав ім’я e-tron, і готові поділитися враженнями.

Як так вийшло, що ера електромобілів настала настільки швидко? Ще пару років тому здавалося, що машини без традиційного ДВЗ – це далеке майбутнє, щось фантастичне, недосяжне. І ось, будь ласка, вже зараз всі великі гравці автомобільного ринку випускають електрокари, будують цілі заводи з виробництва батарей, вкладаються в розвиток інфраструктури і погрожують в найближчі роки максимально електрифікувати модельні ряди. Пора нам з вами звикати до нової реальності? І чи буде вона для нас райдужною? Давайте розбиратися на прикладі першого в історії німецької марки повністю електричного кросовера Audi e-tron.

Audi e-tron
Audi відходить від канонів і пропонує абсолютно новий важіль коробки передач. Виглядає він неймовірно стильно та футуристично. На віртуальну приладову панель виводяться дані про запас ходу. З’явився у e-tron і планувальник маршруту, який прокладає шлях виходячи з завантаженості доріг і необхідності відвідування зарядних станцій. Водій може вибрати один з семи режимів руху в системі Audi drive select

Дзеркала майбутнього

Спроби пересадити водіїв на екологічно чистий транспорт робилися вже не раз. І є серед них вдалі приклади – взяти хоча б Nissan Leaf, який вельми непогано продається в Європі. Однак по-справжньому революційно виступила Tesla. Преміальний електрокар – ось де дійсно золоте дно! Але для того, щоб грати на поле преміум, одних лише акумуляторних батарей недостатньо. Тут потрібно щось серйозніше. І в Audi знайшли ту саму «фішку», здатну залучити вимогливих покупців, які вже нагодовані і дорогими матеріалами оздоблення салону, і навороченими мультимедійними системами. В Audi знайшли, чим здивувати і зачепити. Дзеркалами заднього огляду!

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ  10 женщин, изменивших автопром
Audi e-tron
Віртуальні дзеркала вимагають звикання. Але штука класна й незвичайна. Є кілька режимів відображення даних.

На місці звичних зовнішніх дзеркал у Audi e-tron камери, які транслюють зображення на висококонтрастні екрани, розташовані в панелях дверей. По правді кажучи, з незвички змусити себе дивитися при перестроюванні не на дзеркало, замість якого у німецького електрокроссовера шестикутні опори камер, а трохи нижче, туди, де розташовані монітори, дуже складно. Спочатку мозок відмовляється сприймати новий алгоритм отримання інформації та протестує. Потрібно не менш трьох-чотирьох годин за кермом, щоб усвідомити і прийняти, що екрани замість дзеркал – це досить зручно. Яскравість картинки «калібрується» автоматично – при виїзді з неосвітленого тунелю зображення змінюється, підлаштовуючись під рівень освітленості. Кут нахилу «дзеркал» можна міняти дотиком до монітора. Крім того, передбачено кілька режимів роботи – для траси, паркування та маневрування. Якщо не хочете обтяжувати себе і звикати до чогось нового – не біда! Віртуальні зовнішні дзеркала – опція. І ніхто не забороняє замовити «аналогові» дзеркала заднього огляду.

Audi e-tron
У другому ряду вистачає вільного простору в усіх напрямках. Суб’єктивно в e-tron на «гальорці» стільки ж місця, скільки і в Audi Q5

Тиша в класі!

Audi e-tron – це той автомобіль, з яким ви майже не будете хвилюватися про запас ходу. Виробник заявляє, що «на одному заряді» кросовер може проїхати більше 400 км. І знаєте, це дуже схоже на правду. Подолавши близько 250 км по трасі, e-tron вивів на панель приладів дані – в запасі ще 100 з гаком кілометрів. У чому хитрість? Інженери Audi зробили все можливе, щоб збільшити запас ходу – у e-tron найкраща в класі аеродинаміка, центр ваги розташований максимально низько, адаптивна підвіска невпинно регулює висоту кузова, підлаштовуючись під умови руху і швидкість, диски – особливої ​​конструкції та «розумна» система рекуперації, яка здатна «повертати» до 30 відсотків енергії при русі накатом або при гальмуванні. І знаєте, всі ці мудровані рішення дійсно працюють!

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ  Suzuki Vitara 2019. Здравствуй, турбо!
Audi e-tron
Багажний відділ не дуже великий, але для повсякденних потреб його обсягу цілком вистачає

Висновок

З кожним роком електромобілів на ринку стає все більше. Раніше виробники таких машин орієнтувалися в першу чергу на масового споживача, тепер же зовсім інша тенденція – електричні авто пішли в преміум. І це правильно – так покупці отримують більше передових технологій і можливостей. А там, дивись, і інші виробники почнуть переймати досвід.

+ Запас ходу, динаміка, технологічність. Швидка зарядка, якість матеріалів, дизайн
– Інфраструктура зарядних станцій