Тест-драйв нового Kia Sportage. Чи готовий він порвати конкурентів?

Це найочікуваніша модель 2022 року в Україні – немає в тому жодних сумнівів. Як, мабуть, ніхто не сумнівається, що Kia Sportage наступного покоління – це новий бестселер корейської марки не лише в нашій країні, але в усьому світі. Ми вже знаємо, коли він до нас приїде, з якою силовою установкою та скільки коштуватиме. Але про це згодом, а спочатку розкажемо, яке враження від автомобіля склалося у нас після першої поїздки європейськими дорогами за кермом нового Kia Sportage в найдорожчій версії GT Line.

Новий Sportage має довжину 4515 мм, тобто  він на 30 мм довший за свого попередника. Але важлива навіть не ця цифра, а те, як сміливо та сучасно автомобіль виглядає. Він, якщо дозволите, успадкував цю сміливість в дизайні у свого близького родича Hyundai Tucson, якій змінив генерацію торік і вже має непоганий попит в Україні. Хоча вони зовсім не схожі один на одного. Який більше сподобається покупцю – питання відкрите, але у Sportage є певна фора завдяки мегапопулярності тепер вже минулого покоління. Крім того, у нього є дуже ефектна головна оптика, приваблива корма та досить консервативний профіль. Дуже непогане поєднання.

В салоні ще краще

Потрапивши в салон нового Kia Sportage, відчувається більше простору, ніж у попередника. Є достатньо місця для ніг і голови як для першого, так і для другого ряду сидінь. Лише високі люди на задньому дивані можуть відчути певну близькість стелі, але й це вирішується за допомогою можливості змінити кут нахилу спинки дивану, якщо така опція передбачена комплектацією.

Точно стане приємною новиною те, що багажник у порівнянні з попереднім поколінням значно виріс. Насправді його об’єм може варіюватися залежно від того, гібрид це або ні, та, якщо гібрид, то який самий, але для нашого ринку можна говорити про об’єм у 591 літр. Це дуже й дуже непоганий показник для кросовера С-класу. А ось на повноцінне запасне колесо розраховувати не варто, в кращому випадку – «докатка».

Помітно, що дизайн інтер’єру нового Kia Sportage мав для творців автомобіля далеко не останнє значення. Футуристичним його назвати, мабуть, не можна, а от сучасним і трендовим – так! Він буде явно біднішим у базових версіях для України, але той, хто витратиться на максимальні комплектації, отримає, відповідно, максимум задоволення від користування двома великими дисплеями (панель приладів та мультимедіа), об’єднаними в єдиний, злегка вигнутий корпус, як в автомобілях преміумкласу. Все повністю налаштовується, змінюються теми (їх чотири), при цьому система працює швидко та логічно. Японським автовиробникам треба повчитися цьому у корейців.

Під монітором мультимедійної системи є ще одна сенсорна панель, на якій, серед іншого, є кнопки для швидкого вибору налаштувань кондиціонера, навігації або радіо. Якщо треба, регулятор гучності радіо стає ручкою налаштування температури. Одним дотиком. Це дуже зручно!

Єдине, що нам завжди не подобається в автомобілях масового сегмента – багато глянцю на центральній консолі, який швидко втрачає первісний вигляд, дряпається, збирає пил та відбитки пальців.

А тепер їдьмо

Новий Kia Sportage побудований на платформі M3, яка передбачає використання будь-якого типу приводу, крім суто електричного. Sportage взяв від цієї платформи максимум і буде доступний не тільки в класичних бензинових та дизельних версіях, а й у вигляді гібридів – м’якого, класичного та розеткового.

Автомобіль, на якому ми мали можливість їздити, був 48-вольтовим м’яким гібридом з бензиновим двигуном потужністю 180 к.с. Він повноприводний, з 7-ступеневою роботизованою коробкою передач з двома зчепленнями. І в нього гарна динаміка. Але, на жаль, ми його не побачимо, а версій, які будуть актуальні для України, під час європейського тесту не було. Однак, загальні враження від кермування та поведінки нового Sportage отримати вдалося.

Радійте ті, кому здавалося, що у Sportage погана шумоізоляція. В новому поколінні вона набагато краща. Навіть на високій швидкості не треба підвищувати голос, щоб розмовляти з попутниками. Ба більше – навіть колісні арки не створюють акустичного дискомфорту, хоча зазвичай саме вони є головною причиною стороннього шуму в салоні.

Під час поїздки звивистими дорогами ми з’ясували, що шасі нового Kia Sportage сконструйовано таким чином, щоб водій мав дуже чітке відчуття автомобіля. Підвіска настільки зібрана і навіть жорстка, що у поворотах взагалі не відчуваєш надмірного нахилу кузова. Кермо теж допомагає тримати ситуацію під контролем – не надто «важке», але й не «пусте», і з гарною чутливістю. При цьому підвіска доволі непогано справляється з поглинанням дефектів асфальту.

Але тут варто зауважити, що в Україні дорогі гіршої якості, ніж в Європі, та й в тестовому автомобілі були адаптивні амортизатори, які в «звичайних» версіях Sportage для нашої країни точно будуть відсутні. Тому можна припустити, що стандартна підвіска на наших дорогах буде не настільки «драйверською», але точно матиме гарну енергоємність. Не дарма ж Kia проводила випробування передсерійного Sportage зокрема в Україні.

Висновок та інсайди

Виходить, що новий Kia Sportage поки особливо нема за що критикувати. Він значно виріс у порівнянні зі своїм попередником, покращення відчуваються майже з усіх боків. Але версія для України може певною мірою відрізнятися від європейської, тому з остаточними висновками щодо їздових можливостей треба почекати. Зовсім трошки – новий майбутній бестселер має з’явитися в українських салонах Kia вже в лютому-березні 2022 року. Спочатку нам запропонують передньоприводну модифікацію з бензиновим мотором 2.0 та 6-ступеневим «автоматом». Потім пропозиція стане ширшою, але доля гібридів поки невідома.

Тепер найголовніше – за неофіційною інформацією новий Kia Sportage буде коштувати в Україні від 22 000 євро, тобто трохи дорожче нинішнього Sportage, але зіставно з новим Hyundai Tucson.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.