Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаТест-драйви та оглядиТест-драйви нових автоТест-драйв Toyota Yaris. Блоха-запальничка

Тест-драйв Toyota Yaris. Блоха-запальничка

Маленький хетчбек Toyota Yaris досі асоціювався скоріше з автомобілем для дівчини або жіночки без особливого смаку, ніж з модним міським автомобільчиком-аксесуаром, який привертав би увагу будь-кого на вулиці. Тепер все змінилося! Нова генерація моделі, навіть «цивільна» її версія, виглядає так само яскраво, як спортивна «запальничка» GR Yaris. Звичайно, «Яріс» доступний з сучасною гібридною силовою установкою, яку ми й отримали на тижневий тест-драйв.

Гібрид для міста

Якщо все, що вам потрібно, – це гламурний стиль, а ще ви вважаєте за краще витрачати менше на пальне – цей автомобіль для вас. Четверте покоління гібридного приводу Toyota дозволяє ще довше і швидше їздити на електриці (до 130 км/год), що означає дуже низьку витрату пального. Це не плагін-гібрид, тому невеликий акумулятор, який заряджається під час руху, не дозволяє їздити на електриці протягом кількох десятків кілометрів, але в Yaris іконка, що інформує про режим «EV», світиться дуже часто. Таким чином навіть затори стають приємними, якщо вони можуть такими бути взагалі. Проте витрата пального в таких умовах не перевищує 4,5 л/100 км – дуже хороший результат!

Трохи більша витрата пального під час сильнішого прискорення та на вищих швидкостях – тоді трициліндровий 1,5-літровий двигун відчуває себе трохи напружено (він також стає голоснішим у салоні). Цікаво, що бензиновий двигун має 92 к.с. потужності, а електричний – 80, але загальна потужність гібридного приводу не є їх сумою і становить 116 к.с. Продуктивність, будемо відверті, середня, але цього цілком достатньо, щоб підкорювати місто. Гібрид Yaris розганяється з місця до 100 км/год за 9,7 секунди, але набагато краще досягає 50 км/год – електродвигун явно допомагає на старті. За відчуттями автомобіль сприймається як та «блоха-запальничка» – маленька, легка та вертка, тобто дуже приємна і цікава в кермуванні.

Новий Yaris їде набагато краще і впевненіше, ніж його попередник, але все ж не будемо вимагати від нього спортивних рис. Попри великі 17-дюймові колеса у тестового автомобіля, підвіска добре впоралася з більшістю дорожніх «перешкод». Важливо, що водій Toyota Yaris має чудову видимість (велике лобове скло, низька лінія бічних вікон). З полем зору ззаду гірше, але камера заднього огляду прийде на допомогу.

Багато опцій, не дуже багато місця

Салон Toyota Yaris має сучасний дизайн, але він не химерний, а скоріше мінімалістичний. При цьому автомобіль багато оснащений – 8-дюймовий сенсорний екран, який виконує роль центру управління, цифрові «колодязі» на панелі приладів, поміж яких є дисплей бортового комп’ютера, бездротова зарядка ля смартфона та великий проєкційний дисплей – все це нещодавно можна було знайти лише в автомобілях вищого класу. Довгий список систем безпеки також вражає.

Оздоблювальні матеріали інтер’єру здебільшого жорсткі, але приємні на дотик. Такий собі компроміс. Гарним прикладом цьому є кермо, яке добре лягає в руки й виглядає красиво, але, на жаль, кнопки на ньому при натисканні трішечки скриплять.

Що стосується місць для пасажирів, то в цьому плані новий Yaris показав себе непогано. Чотири людини мають сісти зручно, якщо задні пасажири не надто високі. А от місткість багажного відділення має певні особливості. Річ у тім, що акумулятор для живлення електродвигуна розташований на задній осі, під диваном (на це вказують вентиляційні решітки під сидінням), що негативно вплинуло на розмір багажного відсіку – лише 286 л. Та й підлога багажника могла б бути міцнішою. Проте позитивним моментом можна вважати те, що у Yaris є хоча б тимчасове запасне колесо.

Висновок

Toyota зробила великий крок вперед. Новий Yaris не позбавлений недоліків, але до хорошого міського автомобіля нарешті додався привабливий зовнішній вигляд. Гібридний привод чудово працює в місті, тобто в тих умовах, для яких він був створений. Гарних слів також заслуговує оснащення та системи безпеки. Зважаючи на все це, ціна автомобіля хоча і не є низька, але не виглядає надто високою в порівнянні з конкурентами.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.