Тест-драйв Jaguar E-Pace. Молодшенький

Британська марка випустила свій другий кросовер – компактний E-Pace. На його лобовому склі красується наклейка – кіт і поряд з ним кошеня. Так компанія позначила сувору ієрархію всередині модельного ряду. Але виявилося, новий член родини зовсім не дитина, а цілком серйозний гравець на ринку

Місце традиційної для марки шайби перемикання режимів трансмісії зайняв класичний важіль. Мінімалістичний дизайн інтер’єру спочатку здається незвичним. Але не можна не визнати – виглядає така стилістика дуже круто

Сімейство кросоверів Jaguar поповнилося новим представником династії. Британська марка розпочала продаж компактного E-Pace в Україні. З ним компанія продовжує експансію в клас кросоверів. Схожу історію ми вже знаємо. Саме так свого часу вчинив Porsche, вивівши на ринок Cayenne і отримавши за свій сміливий вчинок шквал обурення від поціновувачів марки – справжніх автомобільних гурманів. Але як би не гнівалися фанати, що їх улюблені компанії потоптали свої принципи заради збільшення обсягів продажів і додаткового прибутку, час усе розставив на свої місця – покупець любить кросовери, і вони заслужили право носити гучні імена. І знаєте що? Пора вже відкинути забобони і визнати, що аристократичним компаніям, таким як Jaguar, дозволено часом і відступити від протоколу. Тим більше що в боротьбі за покупця вони тримаються з гідністю і пропонують по-справжньому хороший продукт.

Що везуть

В Україні Jaguar E-Pace прибув з п’ятьма моторами: трьома дизельними потужністю 150, 180 і 240 к.с. і двома бензиновими з віддачею в 249 і 300 к.с. Всі без винятку модифікації отримали систему повного приводу і безальтернативну 9-ступеневу коробку передач ZF останнього покоління. Моноприводних версій і «механіки» у нас на відміну від європейського ринку не буде. І це правильно, такий тандем традиційно не користується попитом у нашого покупця.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ  Тест-драйв Audi e-tron. Пригоди електроніка
У другому ряду на подив просторо. Трохи не вистачає запасу місця тільки над головою. У всьому іншому – похвально. Для Jaguar E-Pace передбачено кілька варіантів обробки. «У базі» – тканинна оббивка

У компанії Jaguar обіцяють, що E-Pace стане самим «розумним» автомобілем в класі. І у кросовера дійсно є всі шанси вибитися у відмінники. Так, топові модифікації з найпотужнішими моторами отримали просунуту систему повного приводу Active Driveline, яка може при необхідності перекинути до 100 відсотків крутного моменту на задню вісь. За перерозподіл відповідають датчики, які аналізують стан дросельної заслінки, кут повороту коліс, поперечне прискорення та інші параметри. При цьому налаштування амортизаторів інженери постаралися підібрати таким чином, щоб новий кросовер по керованості точно не поступався іншим моделям марки. І схоже, їм це вдалося!

На асфальті E-Pace поводиться зразково. Недарма для презентації кросовера вибрали Корсику з її звивистими серпантинами. Тут новий Jaguar в своїй стихії. Він точний і не допускає помилок, хіба що трохи заверещить гумою в крутому повороті, якщо водій не розрахує швидкість.

За габаритами Jaguar E-Pace можна порівняти з такими корифеями жанру, як Audi Q3, BMW X1 і Infiniti QX30. При цьому суб’єктивно британський кросовер сприймається самим просторим серед конкурентів. У другому ряду на диво багато місця на рівні плечей, а коліна не впираються в спинки передніх крісел навіть у високих пасажирів. Трохи не вистачає хіба що «повітря» над головою. Але цей недолік частково компенсує панорамний дах, завдяки якому інтер’єр сприймається просторіше. Запас корисного простору в багажному відсіку, як і в середньому в класі, – 577 л. Двi стандартнi валізи поміщаються без проблем. Трохи незвична формування у передніх крісел. Вони зовсім не схожі на нарочито спортивні сидіння більшості однокласників. Навпаки – їх форма і наповнення демонстративно комфортні. При цьому відсутність яскраво вираженої бічної підтримки нітрохи не заважає активній їзді.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ  Jaguar обновила седан XE

Питання ціни

Випускати компактний кросовер будуть в Австрії, на потужностях компанії Magna Steyr, яка спеціалізується на контрактному виробництвi автомобілів. Стартова ціна E-Pace з 2,0-літровим дизелем потужністю 150 к.с. – від 1 388 347 грн. Найдорожча модифікація First Edition з бензиновим 250-сильним мотором обійдеться мінімум в 2 211 084 грн. А мінімальна ціна версії з найпотужнішим 300-сильним бензиновим агрегатом – 1 846 734 грн. Для порівняння: базовий F-Pace зі 180-сильним дизелем коштує від 1 819 668 грн.

Висновок

Кросовери затребувані на багатьох ринках світу. Було б дивно, якби Jaguar не спробувала відкусити свою частину від цього ласого пирога. Перший посланник марки, F-Pace, довів, що британська компанія готова виставити серйозного противника нині існуючим преміальним кроссоверам. Тим же шляхом пішов і меншенький E-Pace. Чи чекає його успіх? Не знаємо. Але потенціал у ньому точно є!

Сильные стороны автомобиляДизайн, якість матеріалів, цікава динаміка, непогані позашляхові можливості

Слабые стороны автомобиля21-дюймові колеса – не найкраще рішення для цього кросовера