Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаТест-драйви та оглядиТест-драйви нових автоВперше випробовуємо нове покоління Nissan Qashqai в Україні

Вперше випробовуємо нове покоління Nissan Qashqai в Україні

Довгоочікуване нове покоління популярного кросовера Nissan Qashqai вже в Україні. Незабаром перші покупці отримають свої машини, а ми вже мали змогу проїхати кілька сотень кілометрів за кермом новинки засніженими дорогами Київської та Житомирської областей та готові поділитися враженнями від топової версії з 1,3-літровим турбомотором, варіатором та повним приводом.

Якщо дизайн екстер’єру нового Nissan Qashqai може викликати певні дискусії (хоча в цілому машина виглядає свіжо та сучасно), то інтер’єр, особливо в топових версіях, готовий вразити навіть дуже вимогливих автомобілістів. І точно він не залишить байдужим фанатів марки – абсолютно новий рівень! Якість оздоблювальних матеріалів, їх комбінація, увага до деталей і високий рівень складання – все це створює відчуття якщо не преміальності, то крайньої близькості до неї. Я б навіть сказав, що салон нового Qashqai не поступається Infiniti. І щодо оснащення теж.

Це, до речі, тема окремої розмови. Так, кросовер у порівнянні з минулим поколінням подорожчав, але, якщо подивитися на комплектації, ви зрозумієте, чому так сталося. Чи міг, наприклад, покупець попереднього базового Qashqai мріяти про адаптивний круїз-контроль, систему екстреного гальмування, контроль рядності та «сліпих» зон, світлодіодні фари? Тепер все це та багато іншого входить у стандартне оснащення навіть найдоступнішої версії (724 180 грн).

Порівнювати нинішній та попередній Qashqai у принципі помилково. Це абсолютно різні машини у всіх сенсах, включно із «залізом», налаштуванням та, відповідно, поведінкою на дорозі. Тут полегшений «візок», переглянутий підхід до комфорту, 1,3-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом і прямим упорскуванням, модернізований варіатор з додатковим масляним насосом (чому це важливо – читайте далі). Якщо просто перераховувати все, що змінилося, ваші очі втомляться це читати. Тому перейдемо одразу до суті.

Qashqai став просторішим в салоні, та й багажник збільшився на 70 літрів, хоча візуально це не дуже помітно. Сидіти зручно й у першому, й у другому ряду. Місця для ніг ззаду могло б бути більше, та й підігрів дивана не завадив би, але по висоті та ширині – повний порядок. Передні крісла в топових версіях оснащені не тільки електроприводом і підігрівом, але й функцією масажу. Толку від нього куди менше, ніж, наприклад, у Peugeot 3008, але все одно приємно. А ще тут є пам’ять не тільки у крісла водія, а й у переднього пасажира. Плюс цифрова панель приладів, великий і дуже якісний екран мультимедійної системи, проєкція на лобове скло, бездротова зарядка для смартфона, бездротовий, знову ж таки, Apple CarPlay. Тобто справжній рай для сучасного автомобіліста.

Головні їздові враження – дуже комфортна підвіска навіть із 19-дюймовими дисками та низькопрофільними шинами. На асфальті, навіть не ідеальному, вона відмінно відпрацьовує дефекти, не передаючи поштовхи та вібрації до салону. Якщо ж виїхати на лісову стежку з безліччю дрібних нерівностей, підвіска починає голосно стукати, але комфорт пасажирів, при цьому, все одно не порушує.

У повнопривідній версії окрім режимів Eco, Standard та Sport є додаткові Snow та Off-Road. Від вибору того чи іншого безпосередньо залежить ступінь передачі тяги на колеса та розподіл моменту між осями. А ось вибір зусилля на кермі обмежений двома варіантами – стандартним та спортивним. Вони автоматично змінюються при виборі відповідного режиму їзди, або є можливість зафіксувати бажаний примусово і користуватися ним завжди. Спортивний у цьому сенсі краще, оскільки завдяки додатковому зусиллю на кермі дає більше впевненості, особливо в нульовій зоні. У стандартному режимі ця зона створює враження розмитості реакцій, що дещо втомлює у дальній дорозі на трасових швидкостях.

Потужності та тяги 1,3-літрового турбомотора (150 к.с., 250 Нм) цілком вистачає для впевненої їзди у будь-якій ситуації. Обгони на трасі даються без особливої напруги (підрульові «пелюстки» в цьому випадку дуже допомагають). Але ще приємніше враження справив варіатор, який, як уже було сказано, отримав другий масляний насос, що в результаті призвело до набагато більшої чуйності трансмісії при роботі акселератором. Вона легше і швидше «грає» віртуальними передачами, дуже реалістично імітуючи роботу класичного «автомата». Фактично, більше немає тих набридливих завивань на високих обертах, які дратували багатьох водіїв та відштовхували від покупки автомобіля з варіатором.

Ну і насамкінець кілька слів про витрату пального. Ті цифри, які ми отримали за два дні, важко назвати релевантними, оскільки машина ще не обкатана, зима на вулиці, та й випробовували ми її в різних режимах. Проте, середню витрату в районі 8,5 л/100 км для повнопривідного автомобіля можна вважати непоганою. Після обкатки, та ще й у спокійних щоденних режимах їзди, певен, можна отримати на літр менше. Але в місті, напевно, витрата не опуститься нижче 9,0-9,5 л/100 км.

До речі, цього року ми ще не раз повернемось до розмови про новий Nissan Qashqai. По-перше, тому, що плануємо взяти його на повноцінний тижневий тест. По-друге, очікуємо, що влітку в Україні з’являться версії з м’яким та класичним гібридним приводом, які ми також маємо намір випробувати.

Загалом новий Nissan Qashqai справив дуже приємне перше враження та вселив віру у його гарні перспективи в Україні. Якщо ви запитаєте, чи варто його купувати вже зараз, моя відповідь буде однозначною та ствердною.

Підтримайте "АвтоСвіт", підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img