Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаГаражШини, автохімія, запчастиниТри тисячі кілометрів на шинах Nokian Hakka Black 2 SUV 255/55 R18

Три тисячі кілометрів на шинах Nokian Hakka Black 2 SUV 255/55 R18

Три тисячі кілометрів – саме стільки наш редакційний автомобіль проїхав на шинах Nokian Hakka Black 2 SUV за два місяці. Цього вже достатньо, щоб сформувати певні враження, тому – розпочинаємо.

У попередній статті, коли ми тільки анонсували тест цієї преміальної моделі шин від Nokian Tyres, ми коротко розповіли про основні її об’єктивні переваги, тепер поговоримо про суб’єктивні. Але одразу зазначимо, що відверто поганих доріг на цьому етапі нашого тесту не було – не від того, що в країні їх більше немає, просто їздили ми переважно по трасах державного значення і по Києву.

В таких умовах «чорна» Hakka другого покоління – немов риба у воді. Перше і найсильніше враження – наскільки впевнено шина тримає дорогу на високій швидкості! Причому не тільки на сухому, але і на мокрому асфальті. Звичайно, наш редакційний Subaru Tribeca сам по собі характеризується гарною керованістю і стійкістю, але шини ще більше підкреслюють ці особливості автомобіля.

Втім, одна справа тримати дорогу на стабільній швидкості, а зовсім інша – вміти цю швидкість ефективно гасити. Деякі літні моделі шин середнього цінового сегменту, не кажучи вже про бюджетний, це завдання виконують не дуже вправно, проте преміальна Hakka Black 2 SUV – на відмінно! Ми не робили точних вимірів приладами, але кожного разу, коли виникала необхідність інтенсивно сповільнитися, шини це дозволяли. Причому гальмування завжди було рівномірним, без рискання і натяків на втрату зчеплення, що дуже важливо.

Структура Nokian Hakka Black 2 SUV спроектована таким чином, щоб забезпечити впевнену керованість і високу міцність. Все решта – вимушений компроміс.

Єдиний неминучий компроміс, характерний для Nokian Hakka Black 2 SUV, –жорсткість (читай – не видатний комфорт) навіть з не найнижчим профілем. Але тут все зрозуміло. По-перше, модель розрахована на потужні і швидкісні автомобілі, тому і склад гумової суміші, і міцність каркасу розраховані на великі навантаження. По-друге, «кросоверний» варіант Hakka Black 2 додатково посилений арамідним волокном для протидії бічним проколам і порізам. При цьому не можна сказати, що шина, хоч вона і жорстка, створює багато шуму. Вона, звісно, не претендує на лідерство за цим показником, але й далеко не серед аутсайдерів.

До речі, після трьох тисяч кілометрів пробігу на протекторі жодної с чотирьох шин практично не помітно слідів зносу, що може говорити про досить великий ресурс моделі. Подивимося, що буде ще через пару-трійку тисяч. Крім того, в наступний раз, коли ми будемо підбивати підсумки сезонного тесту літніх шин Nokian Hakka Black 2 SUV, спробуємо розповісти про їхню поведінку на поганих дорогах, зруйнованих ямами та іншими негараздами. Навіть не сумніваємося, що такі на нашому шляху знайдуться. Це буде найсуворіший і найвимогливіший етап випробувань.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.