Автомобільні бренди в Україні
Автомобільні бренди в Україні
ГоловнаНовиниНовини партнерівКлієнти відчувають преміальність "БРСМ": що думають казахські нафторітейлери про українську мережу АЗК

Клієнти відчувають преміальність “БРСМ”: що думають казахські нафторітейлери про українську мережу АЗК

9 червня делегація з Казахстану – представники компаній Petro Retail та GASENERGY відвідали автозаправні станції “БРСМ-Нафта”, щоб вивчити досвід створення повноцінних супермаркетів на АЗК та з’ясувати чим відрізняється роздрібний ринок пального України і Казахстану.

“Український паливний ритейл без перебільшення можна назвати однією з флагманських галузей країни. Заправки в Україні давно стали не тільки місцем, де можна заправити повний бак бензину: тут готують свіжу каву, смачно годують, пропонують відпочинок. Рівень комфорту настільки високий, що наша країна стала місцем, куди приїжджають вчитися навіть з традиційно нафтових країн”, – коментує Олександр Мельничук, директор з маркетингової стратегії мережі АЗК “БРСМ-НАФТА”.

У рамках бізнес-візиту гості відвідали 5 АЗК “БРСМ-НАФТА” у Києві, на яких відзначили просторі торгові площі, різноманітний товарний асортимент, сучасну гастро-зону, чисті вбиральні. Крім цього, делегацію вразив сам формат магазинів – вітражі, панорамні вікна, сучасний дизайн інтер’єру.

“Нас вражає конверсія мережі “БРСМ”. Чудовий коефіцієнт. Кожен клієнт, який заїжджає сюди заправлятися купує багато товарів. Особливо вразив сам формат супермаркетів Good Market – чітко прокачані високомаржинальні сегменти, такі як кава і гастрономія. Цікавий дизайн заправок плюс є сегментація – як Good Market, так і мінімаркети, але навіть там, де територія невелика, відчувається висока ефективність віддачі з кожного квадратного метра”, – зазначив Тулеміс Шотанов, генеральний директор компанії Petro Retail.

У свою чергу Мурат Мауленбеков, директор з логістики та транспорту компанії GASENERGY, зауважив успішну реалізацію концепції, озвученої топ-менеджментом “БРСМ”: забезпечення повної безпеки і комфорту клієнта.

“Помітно скільки уваги власники приділяють території, приміщенню торгового залу, його оформленню, асортименту. Спілкуючись з клієнтами “БРСМ” зрозумів, що вони відчувають “преміальність”. Споживачі дуже чутливі сьогодні, з ними можливо бути тільки щирими – інакше довіра втратиться”, – додав він.

Крім екскурсійної програми, дегустацій і обговорення актуальних питань паливного ринку, представники мережі “БРСМ-НАФТА” провели для колег з Казахстану консультації щодо модернізації та комплексних підходів до клієнтів.

З повним текстом інтерв’ю Тулеміса Шотановаможна ознайомитися на сайті “Дело”.

Підпишіться на наш Telegram-канал або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.