Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіSsangYong знову на межі зникнення

SsangYong знову на межі зникнення

Запланований продаж компанії SsangYong не відбувся, оскільки покупець, стартап Edison Motors, не виконав свої платіжні зобов’язання в строк до 25 березня 2022 року. Отже, SsangYong розпочала пошуки нового власника.

З 2011 року 74,65% акцій SsangYong належать індійському конгломерату Mahindra & Mahindra. Навесні 2021 року стало відомо, що на тлі кризи, викликаної пандемією коронавірусу, Mahindra взяла курс на скорочення витрат, у тому числі відмовила SsangYong у фінансовій підтримці у розмірі 423 мільйони доларів. Наприкінці 2020 року, за рішенням Суду у справах про банкрутство, SsangYong перейшла під зовнішнє управління. Восени 2021 року на марку знайшовся покупець – Edison Motors з Південної Кореї. На той момент угода оцінювалася приблизно у 260 мільйонів доларів. Але Edison Motors своїх зобов’язань не виконав.

Попри своє становище, за минулий рік SsangYong виробила майже 84,5 тисячі автомобілів. Наприкінці 2021 року SsangYong показала свій перший електромобіль – Korando e-Motion, а також анонсувала середньорозмірний J100 у стилі позашляховиків Jeep. Згідно з планами компанії, якщо їй вдасться розв’язати фінансові проблеми, J100 стане на конвеєр влітку цього року, а пізніше, у 2023 році, з’явиться його електрична версія з індексом U100.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img