Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіSubaru представила свій перший серійний електромобіль

Subaru представила свій перший серійний електромобіль

Японська компанія розповіла про роботу над своїм першим електричним кросовером навесні цього року, потім оголосила, що автомобіль отримає назву Solterra, а тепер в Subaru розповіли всі подробиці про новинку.

Нагадаємо, у Subaru Solterra «близнюк» – Toyota bZ4X. Автомобілі базуються на модульній платформі, розробленій у рамках партнерства двох японських виробників: у Toyota її називають e-TNGA, а в Subaru – e-SGP. Габарити моделей однакові: довжина становить 4690 мм, ширина – 1860 мм, висота – 1650 мм, а відстань між осями дорівнює 2850 мм. Розмірами Solterra близька до Forester, щоправда, у нього помітно менше колісна база (2670 мм). Дорожній просвіт у зеленої новинки Subaru дорівнює 210 мм.

Екстер’єр моделей Toyota та Subaru дуже схожий. Інакше у Subaru Solterra оформлений передній бампер з інтегрованими в нього повітрозабірниками та «протитуманками», заглушка, яка розташована на місці традиційної радіаторної решітки, а також дещо по-іншому оформлена світлодіодна головна оптика. В іншому елементи дизайну майже не відрізнити: наприклад, у вічі впадає однакове оформлення чорним кольором колісних арок.

Subaru показала салон Solterra кілька місяців тому: вже тоді було зрозуміло, що інтер’єр такий самий, як у «близнюка» від Toyota. Паркетник отримав віртуальну панель приладів, причому екран розташований вище, ніж зазвичай. У центрі передньої панелі знаходиться дисплей інформаційно-розважальної системи. Відмінністю можна вважати хіба що відсутність опції у вигляді штурвала замість керма (така альтернатива є тільки у bZ4X).

Як і передбачалося, техніка у «близнюків» однакова. У базової версії Subaru Solterra передній привод і єдиний 204-сильний електродвигун. У дорожчому варіанті є повний привод і пара електродвигунів – по одному на передній і задній осях. Сукупна віддача цієї силової установки дорівнює 218 к.с. Тягова батарея у Solterra одна як для передньоприводних, так і для повноприводних модифікацій. Йдеться про літій-іонний акумулятор ємністю 71,4 кВт-год. Маса версії з одним електромотором становить 1930 кг, запас ходу – приблизно 530 км (за циклом WLTC), тоді як далекобійність варіанта з двомоторною установкою (він важить 2020 кг) дорівнює близько 460 км.

Виробництво батарейних «близнюків» буде налагоджено на заводах, розташованих у Японії та Китаї. Старт продажів Subaru Solterra та Toyota bZ4X запланований на середину наступного року. Моделі будуть глобальними: їх представлять як на домашньому ринку, так і в країнах Європи, США, Канаді та Китаї.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img