Японська компанія розповіла про роботу над своїм першим електричним кросовером навесні цього року, потім оголосила, що автомобіль отримає назву Solterra, а тепер в Subaru розповіли всі подробиці про новинку.
Нагадаємо, у Subaru Solterra «близнюк» – Toyota bZ4X. Автомобілі базуються на модульній платформі, розробленій у рамках партнерства двох японських виробників: у Toyota її називають e-TNGA, а в Subaru – e-SGP. Габарити моделей однакові: довжина становить 4690 мм, ширина – 1860 мм, висота – 1650 мм, а відстань між осями дорівнює 2850 мм. Розмірами Solterra близька до Forester, щоправда, у нього помітно менше колісна база (2670 мм). Дорожній просвіт у зеленої новинки Subaru дорівнює 210 мм.
Екстер’єр моделей Toyota та Subaru дуже схожий. Інакше у Subaru Solterra оформлений передній бампер з інтегрованими в нього повітрозабірниками та «протитуманками», заглушка, яка розташована на місці традиційної радіаторної решітки, а також дещо по-іншому оформлена світлодіодна головна оптика. В іншому елементи дизайну майже не відрізнити: наприклад, у вічі впадає однакове оформлення чорним кольором колісних арок.
Subaru показала салон Solterra кілька місяців тому: вже тоді було зрозуміло, що інтер’єр такий самий, як у «близнюка» від Toyota. Паркетник отримав віртуальну панель приладів, причому екран розташований вище, ніж зазвичай. У центрі передньої панелі знаходиться дисплей інформаційно-розважальної системи. Відмінністю можна вважати хіба що відсутність опції у вигляді штурвала замість керма (така альтернатива є тільки у bZ4X).
Як і передбачалося, техніка у «близнюків» однакова. У базової версії Subaru Solterra передній привод і єдиний 204-сильний електродвигун. У дорожчому варіанті є повний привод і пара електродвигунів – по одному на передній і задній осях. Сукупна віддача цієї силової установки дорівнює 218 к.с. Тягова батарея у Solterra одна як для передньоприводних, так і для повноприводних модифікацій. Йдеться про літій-іонний акумулятор ємністю 71,4 кВт-год. Маса версії з одним електромотором становить 1930 кг, запас ходу – приблизно 530 км (за циклом WLTC), тоді як далекобійність варіанта з двомоторною установкою (він важить 2020 кг) дорівнює близько 460 км.
Виробництво батарейних «близнюків» буде налагоджено на заводах, розташованих у Японії та Китаї. Старт продажів Subaru Solterra та Toyota bZ4X запланований на середину наступного року. Моделі будуть глобальними: їх представлять як на домашньому ринку, так і в країнах Європи, США, Канаді та Китаї.