Пікап Toyota Hilux у виконанні GR Sport вийшов на європейський ринок. В ЄС у машини буде стандартний двигун об’ємом 2,8 літра.
Візуально Hilux GR Sport можна відрізнити за повністю чорною решіткою радіатора з малюнком у вигляді бджолиних стільників та масивною перемичкою з написом Toyota у стилі «Хайлаксів» четвертого покоління. Інші обов’язкові атрибути версії – чорні корпуси дзеркал, підніжки, розширювачі колісних арок та двоколірні 17-дюймові колеса, на контрасті з яким грають пофарбовані у червоний колір елементи підвіски.
Салон Hilux виділяється комбінованою оббивкою сидінь зі шкіри та штучної замші, емблемами GR Sport, алюмінієвими педалями та накладками «під карбон». Проте одним лише декором виробник не обмежився. Важливим технічним нововведенням стали однотрубні амортизатори з покращеними характеристиками демпфування та відведення тепла, а також жорсткі гвинтові пружини. Разом з модернізованими ресорами та втулками від звичайного Hilux їх установка позитивно позначилася на керованості, підвищила плавність ходу, знизила нахили кузова та збільшила зчеплення задніх коліс з дорогою.
Двигун – дизель 2.8 потужністю 204 к.с. і 500 Нм крутного моменту, пов’язаний з 6-ступеневим «автоматом» і повним приводом. Всі без винятку пікапи отримають задній диференціал, що самоблокується, систему A-TRC і позашляхові шини. У європейських дилерів Toyota Hilux GR Sport з’являться влітку цього року та пропонуватиметься лише у кузові Double Cab.