Відтепер «Спортстери» починаються з робочого об’єму 975 см3 – саме такий двигун сімейства Revolution Max отримав новий Harley-Davidson Nightster.
Новий Harley-Davidson Nightster орієнтований на шанувальників класичного силуету Sportster, але при цьому оснащений сучасним двигуном Revolution Max та безліччю електронних компонентів. Мотоцикл оцінять ті райдери, яким потрібен швидкий і маневровий мотоцикл, і ті, хто ностальгував за Sportster після припинення його виробництва.
975-кубовий V-твін нового Nightster видає максимальну потужність 90 к.с. при 7500 об/хв. З урахуванням скромної маси (210 кг суха, 218 споряджена) динаміка мотоцикла повинна повністю відповідати «спортивному» імені сімейства. Мотор жорстко встановлений в раму і працює в парі з 6-ступеневою коробкою передач. Підвіски традиційні для Sportster: спереду класичний 41-міліметровий «телескоп» Showa, встановлений в алюмінієвих траверсах, ззаду два амортизатори з регулюванням ступеня попереднього підгинання пружини.
Колеса Harley-Davidson Nightster також зберегли звичну «спортстерівську» розмірність: 100/90-19 спереду та 150/80-16 ззаду. Взуті вони у шини Dunlop Harley-Davidson Bias Blackwall. Гальмівні механізми виглядають стандартно, але це лише на перший погляд. Так, на передньому колесі лише одне гальмо, але супорт при цьому 4-поршневий, та ще й з радіальним кріпленням.
Мотоцикл оснащений повністю світлодіодною оптикою, але панель приладів у нього аналогова. При цьому на панель приладів виводяться всі необхідні дані: не тільки звичні показання стрілкового спідометра, індикатори покажчиків повороту та дальнього світла, температури охолоджувальної рідини, низького рівня палива тощо, але й такі незвичні для Sportster дані як індикація роботи трекшн-контролю або, наприклад, низького тиску в шинах.
Harley-Davidson Nightster випускатиметься у трьох варіантах колірного виконання – червоному, сірому та чорному. Ціни на мотоцикл починаються з 13 499 доларів США.