Першочерговим завданням повинен бути процес зі збору всіх необхідних документів, що підтверджує легальність транспортного засобу. Даний етап дуже важливий, адже він дозволить уникнути придбання вкраденого квадрацикла, і не стати жертвою перекупників.
Дуже важливо знайти майданчик, на якій буде достатньо інформації про транспортний засіб і де можна більш робити ознайомитися з особливостями. Це повинна бути перевірений майданчик, яка дозволить знайти та купити квадроцикл недорого, але при цьому зробити надійну покупку.
Адже покупка уживаного квадрацикла може доставити багато проблем для не розбираються в темі людей, змусити покупця витратити купу часу і грошей, не отримавши бажаного результату.
Як правильно вибрати квадроцикл
При виборі квадроцикла слід ретельно перевіряти корпус, двигун, провести тест-драйв з поточним власником, поцікавитися в причини продажу. Оскільки він є засобом, який постійно відчуває навантаження води та бруду, потрібно вміти виявляти вийшли з ладу деталі.
Перша причина того, що засіб тонуло – велика кількість бруду, глини, або твані в повітряному фільтрі. Багато системи змащуються маслом, яке, при контакті з водою може виходити з ладу створюючи скрипи, бути чинником довгого гальмування або викликати сильне навантаження на кермо при управлінні.
Крім корпусу і нутрощів квадрацикла, потрібно перевіряти сидіння, шини, гальмівні колодки, ручки, фарбування. Не зайвим буде дізнатися витрата палива за кілометр, наявність рідини в гальмівних і очисних системах, фільтрах.
Ще потрібно перевірити:
- Перевірка корпусу. Більшість старих квадрациклів виконані з пластикового корпусу, на якому будь-які тріщини або пошкодження будуть свідчити про те, що засіб раніше потрапляло в аварію. Так само варто звернути увагу на з’єднання деталей, болти, зварювання і фарбу.
- Перевірка сидіння. Перевіряти сидіння потрібно по швах, тріщинах на них і розривів. Якщо при знятті сидіння воно здасться вам занадто важким, то найімовірніше чотириколісний був затоплений водою або брудом.
- Перевірка керма. Кермо не повинен хитатися, видавати явні скрипи, бути зігнутим, і добре куриться.
- Перевірка шин. У поточного власника потрібно поцікавитися, коли останній раз мінялися шини, який у них фактор зносу, і чи є на них тріщини. Якщо на шинах ви виявите тріщини, висока ймовірність того, що господар не надто акуратно звертався з технікою і вона довгий час перебувала на сонці без дії.
- Перевірка фільтрів. Система повітряного фільтра не повинна бути занадто забита брудом, або бути пошкодженої, в іншому випадку, слід подумати над заміною фільтра або попросити у власника невелику знижку.
- Перевірка рами. Рама квадрацикла повинна бути без будь-яких корозійних явищ, не бути зігнутою, мати в наявності всі болти кріплення і бути однаково зварена в усіх місцях. Якщо ви виявите в рамі різні моделі болтів, різне зварювання або фарбу – це явна причина того, що засіб розбирали та усували зламання.
При їзді справний квадрацикл не повинно вести в сторону, важелі та ручки управління легко перемикаються, рух і гальмування відбувається плавно, без ривків, ударів, або сторонніх звуків.