Які мотоцикли з пробігом найпопулярніші в Україні

У нашій місцевості, чи то через непристосованість доріг, чи через кліматичні умови (або й в силу обох причин) мототранспорт не набув широкого розповсюдження – загальна його частка на вторинному ринку (серед усіх моторних транспортних засобів) за підсумками минулого 2022 року склала всього 1,3%. У кількісному вимірі українці торік купили 16 тисяч мотоциклів з пробігом, а також 2,4 тис. мопедів та ще 54 квадроцикли. Зазначимо, йдеться лише про офіційні реєстрації, здійснені сервісними центрами МВС.

У будь-якому разі це не нуль, сегмент існує, отже варто дізнатися, які мотоцикли купують частіше, скільки вони коштують, та й загалом оглянути динаміку попиту у цій частині ринку.

З наведеної діаграми можна прочитати три головні фактори. Перший – сезонність, більший інтерес покупці виявляють до «байків» у теплу пору року, який згасає взимку, що цілком логічно. Другий момент – сезонність була підсилена «нульовим розмитненням», навіть попри те, що ставки податків на мотоцикли помітно нижчі, ніж на легковики, й відсутня вимога щодо їхньої відповідності будь-яким екостандартам «Євро», дія пільг активізувала сегмент. Третій висновок – свій попит українські поціновувачі мототранспорту здебільшого задовольняють на внутрішньому ринку.

Серед виробників найчастіше в Україні обирали мотоцикли від японських Honda, а також Yamaha та Suzuki. Ледь не дотяг до тисячі куплених двоколісних машин ще один «японець» Kawasaki. Загалом у списку з 15 найпопулярніших виробників суміш з різноманітних представників цієї галузі: від не надто відомих китайських брендів, до класичних Harley-Davidson чи преміальних BMW.

Найчастіше на нашій «вторинці» продавалися мотоцикли з робочим об’ємом двигуна 150-350 см3, частка таких 32%. Наступна за популярністю доволі «об’ємиста» група 500-1000 см3, яка зайняла 28% ринку. Невеликої потужності мотоцикли з моторами до 150 см3 обрали 17% покупців, ще 12% купували «байки» з моторами від 350 до 500 см3, решта – потужні, які мають понад тисячу «кубиків».

Середній вік мотоциклів, які купували всередині країни склав 12 років, «пригнані» виявилися старішими на 2 роки – їхній середній вік склав 14 років.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

ДЖЕРЕЛОAUTO.RIA.com