Німецьке ательє Manhart побудувало 928-сильну версію BMW M5. Наклад суперседана становитиме лише п’ять примірників.
«Під ніж» пустили рестайлінгову M5 Competition, і результат не може не вражати. Седан MH5 900 може похвалитися віддачею у 928 к.с. потужності та 1240 Нм крутного моменту. Як це вплинуло на розгінну динаміку, не повідомляється. Як нагадування: у звичайній M5 Competition 625 «конячок» і 750 Нм моменту, а прискорення до першої «сотні» займає 3,4 секунди.
Під капотом Manhart MH5 900 стоїть «бітурбовісімка» S63 об’ємом 4,4 літра з перепрограмованим блоком управління та новими компонентами на кшталт поршнів Carillo, Н-подібних шатунів та вуглепластикового впуску. Випуск з клапаном, що перемикається, повністю виконаний з нержавійки та включає в тому числі гоночні даунпайпи та чотири 100-міліметрових наконечники. Заодно седану дісталися койловери Manhart Variant 4 (можна замінити на регульовані пружини), аеродинамічний обвіс з вуглеволокна, капот в стилі M5 CS та 21-дюймові ковані диски Manhart Concave One.
Модернізація не знадобилася тільки штатній вуглецево-керамічній гальмівній системі, хоча супорти пофарбували в колір кузова і додали напис Manhart.
Салон MH5 900 хизується численними стильними штрихами. Так, декоративні накладки виготовлені з вуглепластику, стеля обшита алькантарою. На додаток до цього встановлені сидіння з композитними каркасами, металевий майданчик під ліву ногу водія та додатковий інформаційний дисплей.