Компанія Audi представила новий A6 Avant. На відміну від електричного тезки з приставкою e-tron паливна п’ятидверка зберегла дизайн без двоповерхової оптики, а заразом стала найаеродинамічнішим «Авантом» з ДВЗ за всю історію.
Коефіцієнт Cd становив 0,25, на 0,01 менше, ніж в A6 Avant e-tron. Домогтися такого показника допомогли рухомі заслінки у передньому бампері, спойлер на даху та спеціальні накладки заднього скла.
Новий A6 Avant відрізняє жорсткіший рульовий механізм з прогресивною «нарізкою» рейкою та більший кут розвалу коліс, що позитивно позначається на керованості. Опційно доступні адаптивна пневмопідвіска, задній самоблокований диференціал і повнокероване шасі.
Базовий турбомотор 2.0 TFSI видає 204 к.с. та 340 Нм крутного моменту. У гамі також є дизель 2.0 TDI, доповнений 48-вольтовим стартер-генератором (24 к.с., 230 Нм) з функцією рекуперації (до 25 кВт), і бензиновий V6 3.0 TFSI (367 к.с., 550 Нм), який, як і дизель, оснащений системою MHEV plus.
Коробка передач – 7-ступеневий «робот», привід передній або повний. Шестициліндровий універсал розганяється до «сотні» за 4,7 секунди, дизельному з трансмісією quattro потрібно 7 секунд (7,9 з переднім приводом), а початковий передньопривідний A6 Avant укладається у 8,3 секунди. Максимальна швидкість машин з молодшими двигунами обмежена на позначці 240 км/год, з V6 – на 250 км/год.
Інтер’єр нового A6 Avant практично повторює A5. На передній панелі три дисплеї: цифрова панель приладів діагоналлю 11,9 дюйма, центральний екран на 14,5 дюйма та опційний пасажирський діагоналлю 10,9 дюйма. Для універсала запропонований панорамний дах з електрохромного скла, аудіосистема Bang & Olufsen та чотиризонний клімат-контроль з іонізатором та датчиком пилу. На додаток до цього покращено шумоізоляцію та додано акустичне скління задніх дверей.
Європейські покупці зможуть оформити замовлення на новий A6 Avant вже цього місяця. Базовий універсал з 2.0 TFSI коштуватиме мінімум 58 тисяч євро, тоді як дизельний стартує з 61 700 євро.