BYD оновила седан Han

Компанія BYD оновила седан Han. Модель трохи змінилася зовні й отримала деякі технічні покращення.

Флагманський седан BYD Han оновився слідом за Seal і в топверсіях теж отримав лідарний автопілот «Око бога» — DiPilot 300. Система працює на чіпі NVIDIA Orin X й отримує дані від 31 датчика та сенсора. Заявлено ведення по прокладеному в навігації маршруту, паркування без участі водія та автоматичне слідування за автомобілем, що йде попереду, на швидкісних магістралях і заміських шосе.

Для комфорту на Han також була перероблена задня багатоважільна підвіска. За замовчуванням на всіх версіях встановлені частотнозалежні амортизатори, і тільки у найдорожчого виконання буде адаптивна підвіска Intelligent Damping Body Control (DiSus-C).

Інтер’єр роботи Мікеле Паганетті, колишнього керівника відділу дизайну Mercedes-Benz Advanced Design Center, особливих змін не зазнав. Для його оздоблення використовується шкіра «наппа», дерево та алюміній. Сидіння оснащені підігрівом, вентиляцією, повним набором електрорегулювань, а також масажем.

Діагональ центрального дисплея – 15,6 дюйма. Мультимедіа відтепер підтримує режим split view, мережі 5G, теми оформлення та встановлення сторонніх програм – від TikTok до погоди. Є у седана штатний відеореєстратор та система ароматизації повітря, що імітує природні запахи.

Модифікацій у BYD Han дві: плагін-гібридна та електрична. У першій силова установка складається з турбодвигуна 1.5 (156 к.с., 225 Нм), тягового електромотора (272 к.с., 315 Нм) та батареї неназваної ємності. Коробки передач немає. Без запуску ДВЗ гібридний седан здатний проїхати до 125 кілометрів (за циклом CLTC), витрата у змішаному циклі становить 3,8 літра, а загальний запас ходу – 1350 кілометрів.

Електричний Han EV, своєю чергою, має передній електромотор потужністю 204 (310 Нм), 228 (350 Нм) або 245 к.с. (350 Нм) та акумулятор на 60, 72 або 85 кВт-год. Паспортна дальність ходу – 506-701 кілометр.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.