Компанія BYD представила перший у своїй лінійці пікап. Продавати його планують не лише в Китаї, а й у країнах Латинської Америки, а також у Південно-Східній Азії та Австралії.
BYD Shark має рамну конструкцію, у пікапа незалежна пружинна підвіска всіх коліс. Новинка представлена лише з чотиридверною дворядною кабіною. Довжина моделі дорівнює 5457 мм, ширина – 1971 мм, висота – 1925 мм, колісна база – 3260 мм. Заявлена вантажність – 835 кг, допустима маса причепа – 2,5 т.
Брутальна зовнішність виконана у стилі пікапів Ford F-серії. Зокрема, Shark отримав схожі вертикальні блоки фар та масивну діодну плашку, яка виконує роль ходових вогнів (аналогічний елемент є в електричного Ford F-150 Lighting). Світлова смужка красується й на кормі.
У салоні – окремі екрани панелі приладів та мультимедійної системи (10,25 та 12,8 дюйма відповідно). При цьому, як і в інших моделей BYD, центральний екран можна повернути на 90 градусів – тоді вийде вертикальний планшет. У списку обладнання ще є проєкційний дисплей, бездротова зарядка для смартфона, шість подушок безпеки, камери кругового огляду, адаптивний круїз-контроль, система вибору режиму руху (пісок, бруд, сніг), системи екстреного гальмування та утримання в смузі руху.
Ще два роки тому компанія BYD відмовилася від випуску машин тільки з ДВЗ – усі її сучасні моделі так чи інакше електрифіковані. Глобальний пікап являє собою повнопривідний гібрид. До складу його силової установки увійшли бензиновий турбодвигун 1.5 (встановлений поздовжньо, він працює переважно в режимі генератора, але на швидкості може підключатися до передніх коліс) та пари електромоторів (по одному на кожній осі). Сукупна віддача – понад 430 к.с..
Ємність батареї поки не названа, натомість у BYD повідомили, що тільки на електротязі пікап Shark зможе проїхати 100 км, сумарна далекобійність – 840 км. Щоправда, ці показники розраховані за застарілим циклом NEDC. З місця до «сотні» пікап розганяється за 5,7 секунди.