Відомий автомобільний дизайнер Люк Донкервольке, який стояв за дизайном таких ікон як Lamborghini Murcielago та Bentley Continental GT, а нині головний креативний директор Hyundai Group (до якої входять Hyundai, Genesis та Kia), вважає, що глобалізація кардинально змінила вигляд автомобілів.
Колись дизайн машин відображав культуру та філософію своєї країни – як то американські пікапи, італійські спорткари чи німецькі седани. Але сьогодні, на думку Донкервольке, ці стилістичні риси розмиті задля універсальності та глобального ринку.
Глобалізація змінила не лише способи виробництва автомобілів, а й сам підхід до їхнього проєктування. Автомобілі більше не створюються з урахуванням одного локального споживача, тепер їх розробляють міжнародні команди для глобальної аудиторії. Це призвело до нейтралізації дизайну – машини стали схожими одна на одну, втративши регіональні особливості та самобутність.
За словами дизайнера, раніше у кожній країні були свої унікальні методи: італійці створювали «автометричні» форми з ізольованими поверхнями, німці зосереджувалися на інженерній точності, а американці застосовували глину для більш скульптурного підходу. Ці методи створювали візуальну різноманітність. Однак з приходом глобалізації кордони стерлися.
Проте Донкервольке не вважає це катастрофою. Глобалізація дозволила включити у процес розробки нові погляди, свіжі ідеї та різноманітність культур. Проблема лише в тому, що у прагненні масової привабливості та відповідності міжнародним вимогам автовиробники стали жертвами одноманітності, де будь-яка оригінальна ідея моментально копіюється конкурентами.