Компанія Citroen, яка днями оголосила про зміну логотипа та слогана, показала концептуальний електромобіль Oli, який не лише першим приміряв нову емблему, а й презентує напрямок розвитку бренду.
Citroen позиціює Oli як антипод важких та навантажених електронікою сучасних електромобілів. Концепт, в якому відчувається дух маленького сітікара Ami, у спорядженому стані важить всього 1000 кілограмів завдяки використанню легких перероблених матеріалів, а також завдяки компактній акумуляторній батареї ємністю 40 кВт-год.
Особливості Oli – взаємозамінні зовнішні панелі (наприклад, розширювачі колісних арок та бампери можна міняти місцями), а також вертикальне лобове скло. Воно менше, легше та дешевше у виробництві, ніж стандартні вікна, хоча й негативно впливає на аеродинаміку. Ряд неструктурних елементів кузова виготовлені зі стільникового картону, який важить удвічі менше від сталі, але витримує вагу дорослої людини. Для зниження маси внутрішні ободи 20-дюймових колісних дисків виконані з алюмінію.
Сидіння в салоні виготовлені із застосуванням технології тривимірного друку. Вони використовують на 80 відсотків менше деталей, ніж у звичайних кріслах, тому вони менше важать. Передня панель обійшлася без гігантських дисплеїв, тренду на які деякі дизайнери пророкують швидкий кінець. Є ряд фізичних перемикачів, спрощене кермо та тонкий дисплей (панель приладів), до якого можна під’єднатися зі смартфона. За звук відповідають знімні Bluetooth-динаміки з обох боків.
Характеристики силової установки не називаються, але відома максимальна швидкість – 110 км/год. Запас ходу становить 400 кілометрів, причому за допомогою пристрою швидкого заряджання енергію можна поповнити з 20 до 80 відсотків всього за 23 хвилини.