Компанія Citroen представила новий компактний хетчбек C3. У четвертому поколінні він набув рис кросовера, став просторішим та електричним.
Передок ë-C3 оформлений з оглядкою на концептуальний електромобіль Oli, представлений рік тому: у нього запозичені С-подібні фари з новою овальною емблемою між ними. Зі зміною платформи на Smart Car від Stellantis автомобіль виріс у довжину на 19 міліметрів, завширшки – на 6 мм, завдяки чому в салоні стало трохи просторіше.
У багажник теж вміщується трохи більше – 310 літрів з піднятими спинками заднього ряду проти 300 літрів у попередника. Дорожній просвіт електричного ë-C3 відповідає новому формфактору: він дорівнює 163 міліметрам, що на 28 міліметрів більше, ніж у «третього» C3. За комфорт, на якому наголошує марка Citroen, відповідають підвіска з гідравлічними амортизаторами Advanced Comfort, що згладжує нерівності дороги, і нові особливо зручні сидіння.
Інтер’єр також особливий. Так званий C-Zen Lounge обладнаний 10,25-дюймовим дисплеєм мультимедійної системи, трохи повернутим до водія, і меншим за розміром кермом. Традиційної панелі приладів тут немає: її роль виконує проєкція на лобове скло.
Однак найважливіші зміни відбулися у «начинці». ДВЗ поступилися місцем повністю електричній силовій установці, яка видає 113 к.с. потужності. З місця до 100 км/год новинка розганяється за 11 секунд. Живиться двигун на передній осі від літій-залізо-фосфатної батареї ємністю 44 кВт-год, яка забезпечує до 320 кілометрів ходу і може бути заряджена з 20 до 80 відсотків менш ніж за пів години при використанні експрес-пристрою.
На старті продажів ë-C3 коштуватиме європейським покупцям щонайменше 23 300 євро. Наступного року з’явиться дешевший варіант з меншим запасом ходу – близько 200 кілометрів. Ціна такої версії складе 19 990 євро, що зробить ë-C3 дешевшим за Dacia Spring.