Dacia представила кросовер Bigster

Румунська марка Dacia розсекретила «старшого брата» Duster – кросовер Bigster. Йому обіцяні цікавий список обладнання, різноманітна моторна гама, версія з повним приводом та низька ціна.

Bigster довший за Duster на 23 сантиметри. Від бампера до бампера має 4,57 метра, ширина становить 1,81 метра, а висота — 1,71 метра. Згадок про третій ряд немає. Натомість тут більше місця для ніг задніх пасажирів та сумок: у багажному відділенні вміститься до 667 літрів вантажу.

Зовні Bigster дуже схожий на Duster, який першим запозичив риси шоу-кара трирічної давності. Крім габаритів, відмінності можна знайти в дизайні переднього бампера, довшому задньому звисі, оформленні боковин та корми.

Конфігурація передньої панелі теж взята у Duster: це цифрова панель приладів на 7 або 10 дюймів та 10,1-дюймовий екран медіасистеми, який будуть встановлювати у всіх комплектаціях. Крім цього, Bigster може похвалитися покращеною звукоізоляцією моторного відсіку, електрорегулюванням водійського сидіння, товстішим склом, новими килимками та двозонною кліматичною установкою з задніми дефлекторами.

У топових виконаннях є панорамний люк, аудіосистема Arkamys 3D Sound з шістьма динаміками, відсік для бездротової зарядки та електропривод багажних дверей. Також є адаптивний круїз-контроль – вперше на Dacia. Охочі можуть докупити аксесуари для подорожей з фірмового набору: двоспальне ліжко (воно встановлюється за пару хвилин на складені спинки сидінь), додатковий багажник на дах та намет.

Bigster першим у Renault Group отримав гібридну систему Hybrid 155, яка також робить його найпотужнішою моделлю Dacia. Вона складається з ДВЗ та двох електромоторів, що видають у сумі 155 к.с., батареї ємністю 1,4 кВт-год та трансмісії з чотирма передачами для паливного мотора та двома для «зелених». Такий гібрид може їздити в електричному режимі до 80% часу.

Альтернатива – TCe 140 на базі 1,2-літрової «трійки» потужністю 140 к.с. Пару двигуну складає 6-ступенева «механіка»; передній привід. Bigster ECO-G 140 зможе їздити як на бензині, так і на зрідженому газі. Нарешті, Bigster TCe 130 з менш потужним варіантом «м’якогібридної» системи (130 к.с.) запропонують з повним приводом та п’ятьма їздовими режимами для снігу, бруду тощо.

Наживо Bigster покажуть на автосалоні у Парижі, який стартує наступного тижня. Ймовірно, він буде дорожчим за Duster, який коштує 18 950 євро, та стане найдорожчою моделлю Dacia. Проте марка пообіцяла йому низьку ціну.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.