Марка DS планує конкурувати з Rolls-Royce та Bentley. Довгострокова стратегія розвитку бренду передбачає перехід у люксовий сегмент, причому створювати відчуття розкоші будуть за допомогою ретельно підібраних матеріалів оздоблення та уваги до дрібниць. Процес нешвидкий, він може тривати 10-20 років.
Про це в інтерв’ю британському журналу Autocar розповів головний дизайнер марки Тьєррі Метроз. За його словами, на репозиціювання буде потрібен час, а оскільки бренд ще дуже молодий (DS отримав незалежність у 2014 р.), далеко не факт, що навіть через 20 років він зможе стати люксовим.
Щоправда, вже сьогодні французи наголошують на якості матеріалів і ретельно ставляться до дрібниць. Наприклад, інтер’єр кросовера DS N°8 більше нагадує салони Rolls-Royce та Bentley, ніж Audi чи Volkswagen. Метроз зізнається: робити люкові машини на спільних з іншими брендами архітектурах Stellantis дуже складно, але, на щастя, вони можуть грати з пропорціями, занижуючи лінію даху і збільшуючи так звану відстань престижу.
Всі нові моделі DS будуть вкладатися в цю парадигму, але первістком все-таки стане N°8. Кросовер створений під натхненням від концепту Aero Sport Lounge чотирирічної давності, оснащений електричною силовою установкою потужністю до 350 к.с. та здатний без підзаряджання проїхати 750 кілометрів.
Для обробки салону «вісімки» використовують шкіру «наппа», канвас та алькантару. Замість «санітованого хрому» — покриття Light Gold, яке відсилає до люксових автомобілів 1930-х років. Старт продажів кросовера запланований на середину цього року.