Ferrari показала платформу свого першого електромобіля

Компанія Ferrari розкрила ключові технічні характеристики та показала платформу своєї першої електричної моделі.

Для Ferrari Elettrica розроблено власну платформу, яка на 75% складається з переробленого алюмінію — мовляв, це дуже екологічно та значно знижує вуглецевий слід при виробництві. Тип кузова поки не розкритий, відомо що він буде чотиримісний. Швидше за все, Ferrari Elettrica буде чимось середнім між шутинг-брейком Ferrari FF і кросовером Purosangue.

Колісна база Ferrari Elettrica – 2960 мм, цільова споряджена маса – 2300 кг, розподіл ваги – 47/53 на користь задньої осі. Повністю незалежна активна підвіска третього покоління йде корінням до кросоверу Purosangue і флагманського суперкара Ferrari F80, в яких, як відомо використовуються регульовані амортизаційні стійки Multimatic з 48-вольтовими актуаторами, але у Ferrari Elettrica своя архітектура і своя геометрія. Задня підвіска Ferrari Elettrica разом із заднім силовим модулем кріпляться до унікального порожнистого литого підрамника, який, своєю чергою, кріпиться до кузова через гумометалеві шарніри або, простіше кажучи, сайлентблоки – таке рішення дозволяє знизити рівень шуму та вібрацій у салоні. У задню підвіску також інтегрований кермовий мезанізм, щоб зробити шасі повнокерованим, максимальний кут повороту задніх коліс – 2,15 градуси в будь-який бік. Гальма – карбон-керамічні.

Задня підвіска

Синхронні електромотори з постійними магнітами Ferrari розробила сама, всього їх чотири – по одному на кожне колесо. Передній силовий модуль, по суті, такий самий, як у гібридного суперкара Ferrari F80, максимальна сукупна потужність двох його електромоторів – 210 кВт (285 к.с.), піковий крутний момент на колесах – 3500 Нм. Важить цей модуль з усією силовою електронікою і редуктором 65 кг.

Передній силовий модуль

Вага заднього силового модуля в зборі – 129 кг, максимальна сукупна потужність двох його електромоторів – 620 кВт (843 к.с.), піковий крутний момент на колесах – 8000 Нм. Задній силовий модуль є основним, а передній допоміжним. Електромотори переднього модуля можуть повністю відключатися від коліс для зниження втрат.

Задній силовий модуль

Для силової установки передбачені їздові режими Dry (сухо), Wet (мокро), Ice (лід), Sport (спортивний) та ESC-Off (вимкнена система стабілізації), а витрата заряду батареї регулюється трьома режимами на вибір – Range (максимальний запас ходу), Tour (збалансований режим) та Performance (максимальна пролуктивність).

Батарея у Ferrari Elettrica власного виробництва, її максимальна напруга – 880 вольтів, максимальна потужність зарядки – 350 кВт. Повна ємність – 122 кВт-год, запас ходу на одному заряді має перевищити 530 км за циклом WLTP. Вага батареї не вказана. Батарея складається з 15 модулів, у кожний з яких упаковані по 14 осередків – разом виходить 210 осередків. Кожен модуль оснащений власною системою охолодження та блоком керування. Задля зручності ремонту або заміни батарея зроблена знімною, вийняти її з кузова механікам не важко.

Не обійшлося в конструкції Ferrari Elettrica і без властивих багатьом сучасним електромобілям «свистелок» — звуку роботи силової установки, що генерується динаміками, але Ferrari підкреслює, що у неї звук не штучний, а справжній, знятий безпосередньо з електромоторів і посилений, як в електрогітарі.

До 100 км/год Ferrari Elettrica зможе розігнатися за 2,5 секунди, максимальну швидкість обмежать на позначці 310 км/год. Пікова потужність силової установки вказана як «понад 1000 к.с.», тобто поки неясно, чи буде вона сумою потужностей переднього та заднього силового модулів, а якщо і буде, то вийде максимум 1128 к.с.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.