Компанія Ferrari розкрила ключові технічні характеристики та показала платформу своєї першої електричної моделі.
Для Ferrari Elettrica розроблено власну платформу, яка на 75% складається з переробленого алюмінію — мовляв, це дуже екологічно та значно знижує вуглецевий слід при виробництві. Тип кузова поки не розкритий, відомо що він буде чотиримісний. Швидше за все, Ferrari Elettrica буде чимось середнім між шутинг-брейком Ferrari FF і кросовером Purosangue.
Колісна база Ferrari Elettrica – 2960 мм, цільова споряджена маса – 2300 кг, розподіл ваги – 47/53 на користь задньої осі. Повністю незалежна активна підвіска третього покоління йде корінням до кросоверу Purosangue і флагманського суперкара Ferrari F80, в яких, як відомо використовуються регульовані амортизаційні стійки Multimatic з 48-вольтовими актуаторами, але у Ferrari Elettrica своя архітектура і своя геометрія. Задня підвіска Ferrari Elettrica разом із заднім силовим модулем кріпляться до унікального порожнистого литого підрамника, який, своєю чергою, кріпиться до кузова через гумометалеві шарніри або, простіше кажучи, сайлентблоки – таке рішення дозволяє знизити рівень шуму та вібрацій у салоні. У задню підвіску також інтегрований кермовий мезанізм, щоб зробити шасі повнокерованим, максимальний кут повороту задніх коліс – 2,15 градуси в будь-який бік. Гальма – карбон-керамічні.

Синхронні електромотори з постійними магнітами Ferrari розробила сама, всього їх чотири – по одному на кожне колесо. Передній силовий модуль, по суті, такий самий, як у гібридного суперкара Ferrari F80, максимальна сукупна потужність двох його електромоторів – 210 кВт (285 к.с.), піковий крутний момент на колесах – 3500 Нм. Важить цей модуль з усією силовою електронікою і редуктором 65 кг.

Вага заднього силового модуля в зборі – 129 кг, максимальна сукупна потужність двох його електромоторів – 620 кВт (843 к.с.), піковий крутний момент на колесах – 8000 Нм. Задній силовий модуль є основним, а передній допоміжним. Електромотори переднього модуля можуть повністю відключатися від коліс для зниження втрат.

Для силової установки передбачені їздові режими Dry (сухо), Wet (мокро), Ice (лід), Sport (спортивний) та ESC-Off (вимкнена система стабілізації), а витрата заряду батареї регулюється трьома режимами на вибір – Range (максимальний запас ходу), Tour (збалансований режим) та Performance (максимальна пролуктивність).
Батарея у Ferrari Elettrica власного виробництва, її максимальна напруга – 880 вольтів, максимальна потужність зарядки – 350 кВт. Повна ємність – 122 кВт-год, запас ходу на одному заряді має перевищити 530 км за циклом WLTP. Вага батареї не вказана. Батарея складається з 15 модулів, у кожний з яких упаковані по 14 осередків – разом виходить 210 осередків. Кожен модуль оснащений власною системою охолодження та блоком керування. Задля зручності ремонту або заміни батарея зроблена знімною, вийняти її з кузова механікам не важко.
Не обійшлося в конструкції Ferrari Elettrica і без властивих багатьом сучасним електромобілям «свистелок» — звуку роботи силової установки, що генерується динаміками, але Ferrari підкреслює, що у неї звук не штучний, а справжній, знятий безпосередньо з електромоторів і посилений, як в електрогітарі.
До 100 км/год Ferrari Elettrica зможе розігнатися за 2,5 секунди, максимальну швидкість обмежать на позначці 310 км/год. Пікова потужність силової установки вказана як «понад 1000 к.с.», тобто поки неясно, чи буде вона сумою потужностей переднього та заднього силового модулів, а якщо і буде, то вийде максимум 1128 к.с.