Компанія Ferrari представила суперкар 296 Speciale. Він став найпотужнішою серійною моделлю марки з приводом на задні колеса.
Берлінетта Ferrari 296 Speciale – це ідеологічний спадкоємець спеціальних моделей Challenge Stradale, 430 Scuderia, 458 Speciale та 488 Pista. У порівнянні з 296 GTB новий суперкар легше на 60 кілограмів. Його гібридна установка видає рекордні для задньопривідних серійних Ferrari 880 к.с., що на 50 «конячок» більше, ніж в оригінала. Час розгону з нуля до «сотні» у 296 Speciale скоротився з 2,9 секунди до 2,8, до 200 км/год – з 7,3 до семи секунд рівно. Максимальна швидкість не змінилася – 330 км/год.
Трилітровий двигун V6 отримав поршні та шатуни від супергібрида F80, а також систему запобігання детонаційному згоранню, як у болідів Формули-1. Надлишки металу на блоці та картері видалили шляхом механічної обробки за аналогією з мотором гоночного 499P. Для зниження температури в моторному відсіку ізолювали корпуси турбокомпресорів, як це зроблено у 296 Challenge та F80. А для більш емоційного звуку вдвічі збільшили кількість спеціальних акустичних каналів та змінили їхнє розташування.
Електромотор MGU-K, затиснутий між ДВЗ і 8-ступеневим «роботом» DCT, замість 163 к.с. видає 180. Сама коробка отримала нову програму управління. Заодно автомобілю переглянули аеродинаміку, використавши рішення з автоспорту. Наприклад, концепцію бічних крил у задній частині підглянули у FXX-K та 296 Challenge.
Крім того, 296 Speciale перекалібрували підвіску, подарували амортизатори Multimatic від 296 GT3, титанові пружини та додали функцію Extra Boost від SF90 XX Stradale, яка швидко підвищує віддачу при виході з повороту.
На дизайн берлінетти сильно вплинув 296 Challenge. Зовнішність візуально стала легшою — переважно завдяки використанню позитивного та негативного простору. А ось передня частина з великою «пащею» повітрозабірника, за словами компанії, кидає символічний місток до дизайну інших моделей, наприклад 812 Competizione.
Всі ці нововведення далися взнаки й на ціні 296 Speciale – від 407 тисяч євро.