Fiat представив Doblo нового покоління. Як не складно здогадатися, він є клоном Peugeot Partner/Rifter, Citroen Berlingo, Opel Combo та Toyota ProAce City.
Нагадаємо, що попередній Fiat Doblo в строю з 2010 року, його виробляють у Туреччині. Цікаво, що ця країна в нинішньому релізі концерну Stellantis не згадана: нове покоління будуть збирати в Іспанії разом з рештою родичів. Втім, не виключено, що попередник якийсь час затримається на конвеєрі турецького підприємства.
Як і раніше, новий Doblo буде доступний як фургон або пасажирський вен. Зовні від своїх братів «італієць» відрізняються хіба що оформленням передньої частини, всередині всі моделі сімейства повторюють одна одну. У фургона Fiat Doblo два варіанти довжини (4,4 або 4,75 м), стандартна (2785 мм) або «розтягнута» колісна база (2975 мм) та три виконання (Van, Crew Cab та Combi). Мінівен поки що представлений лише в «короткій» версії.
Обидві модифікації стали «електричками», такі варіанти мають у назві приставку E: як і решті родичів, їм дістався 136-сильний електромотор та батарею ємністю 50 кВт-год, плюс є кілька режимів руху. Паспортний запас ходу на одній зарядці зелених E-Doblo – 280 км за циклом WLTP. При цьому оголошено, що в Європі пасажирський вен запропонують виключно з електромотором, тоді як для фургона ще передбачені бензиновий турбодвигун 1.2 (110 к.с.) та турбодизель 1.5 (100 або 130 к.с.). «Традиційний» Doblo комплектується «механікою» або 8-ступеневою автоматичною коробкою передач (залежно від двигуна).
Для нового Fiat Doblo передбачені мультимедійна система, передні та задні датчики паркування, камера заднього виду. Пасажирський мінівен за умовчанням має функції утримання у смузі руху та моніторингу втоми водія. За доплату для такого Doblo можна замовити панорамний дах, для обох модифікацій – цифрове салонне дзеркало (на нього виводиться зображення з камери).