Ford похвалився новим рекордом Нюрбургрингу зі спорткаром Mustang. У грудні минулого року компанії вдалося здобути титул найшвидшого автомобіля США, але бос «блакитного овалу» Джим Фарлі пообіцяв, що Ford повернеться на трасу. Топменеджер дотримав слова: весняна залікова спроба Mustang GTD виявилася набагато швидшою: 6:52’072 замість 6:57’685! Пресслужба Ford заявила, що новинка «є четвертим за швидкістю серійним автомобілем».
До методики підрахунку Ford були питання: якщо статус рекорду серед американських автомобілів не підлягає сумніву (конкуренти давно не виїжджають на Нюрбургринг), то четвертий час у загальному заліку сумнівний. Пресслужба «блакитного овалу» уточнила, що заява стосується класу спортивних автомобілів, що виключає гіперкари на кшталт Mercedes-AMG One, а підрахунок ведеться на «довгій» версії траси (20,8 кілометра), тому поза рахунком залишаються моделі а-ля Lamborghini Aventador.
Якщо відкинути рекламні хитрощі, то 6:52’072 — відмінний результат, однак і енергоозброєність Ford Mustang GTD солідна: 5,2-літровий компресорний двигун купе видає 826 к.с. і 900 Нм крутного моменту! Для порівняння Porsche 911 GT3 RS (992) з атмосферним 4,0-літровим 525-сильним агрегатом восени 2022 року показав час 6:49’328 на тій самій версії траси, а 700-сильний турбомонстр Porsche 911 GT2 RS Manthey Racing впорався за 6:43’300.
Втім, для компанії Ford доведення Mustang GTD на Нюрбургрингу має практичний зміст, адже «трекових» версій у поні-кара не було давно. Коштує таке купе набагато дорожче стандартного – від 325 000 доларів!