Гібридний Opel Grandland проїхав понад 1000 кілометрів на одному баку. При цьому його паспортний показник за циклом WLTP трохи не дотягує до 900 кілометрів.
Команда інженерів Opel стартувала у регіоні Рейн-Майн. Далі їхала через Рюссельсхайм та Франкфурт у Рейн-Неккар і поверталася у стартову точку. Маршрут пролягав міськими вуличками, заміським шосе і швидкісним магістралям — загалом був схожий на звичайну поїздку.
Паспортний пробіг Grandland Plug-in Hybrid у комбінованому циклі складає 900 кілометрів, з яких 85 припадають на електротягу. Температура проведення випробувань за циклом WLTP зафіксована на позначці 23°C, проте навіть за нижчих значень (наприкінці шляху було 4°C), з зимовими шинами та в максимальній комплектації кросовер, як запевняють у компанії, зміг подолати 1115 кілометрів, причому третина з цього — без запуску ДВЗ. Середня швидкість становила 80 км/год, а середня витрата пального – 4,6 л/100 км.
Рекордні пробіги гібридів вже давно стали нормою, тут Grandland лише один з багатьох. Наприклад, бензоелектричні моделі BYD у реальних тестах проїжджали понад 2500 кілометрів, а найнижча витрата пального становила 1,79 л/100 км. Ці машини були оснащені системою DM-i 5.0, яка складається з «четвірки» 1.5 потужністю 101 к.с. і 126 Нм крутного моменту та електромотора з віддачею 163 або 218 к.с. Комбінована віддача Grandland Plug-in Hybrid – 195 к.с. та 350 Нм.