Компанія Hyundai провела в Нью-Йорку захід для інвесторів, в рамках якого розкрила плани щодо своїх майбутніх моделей до 2030 року. На аналогічній презентації, яка відбулася в 2024-му, фірма заявила про намір до кінця поточного десятиліття довести обсяг щорічних продажів до 5,55 млн одиниць. А тепер в Hyundai уточнили, що з загальної кількості 60% має припасти на електрифіковані машини.
Йдеться не лише про чисті «електрички»: корейці хочуть розвивати гібриди. А якщо точніше, то особливі надії компанія покладає на моделі Extended Range EV (EREV), тобто машини, у яких ДВЗ використовується як подовжувач ходу – простіше кажучи, працює в режимі генератора для батареї. Перша глобальна модель від фірми Hyundai з такою установкою має побачити світ 2027 року. Також обіцяно, що автомобілі EREV «використовуватимуть високопродуктивні акумулятори та двигуни, забезпечуючи відчуття від водіння, аналогічні електромобілям, з запасом ходу понад 960 км за рахунок оптимізованої інтеграції акумулятора та двигуна».
Гібриди з’являться і в гамі Genesis – вже в 2026-му, але, мабуть, поки що йдеться про традиційніші HEV або PHEV. Не забули і про N-моделі Hyundai: спортивний підрозділ теж матиме бензоелектричні варіанти. А всього до 2030 року гібридна лінійка Hyundai та Genesis включатиме понад 18 моделей.
Що ж до повноцінних нових електромобілів, то їх створюють з урахуванням переваг мешканців того чи іншого регіону. Так, у Європі наступного року з’явиться крос-хетч Hyundai Ioniq 3, створений за мотивами нещодавно представленого шоукара Hyundai Concept Three. Для Китаю готують якийсь седан C-класу – його прем’єра також запланована на 2026 рік.
Новинки анонсовано і для північноамериканського ринку. Там компанія Hyundai має намір вийти в сегмент великих електрифікованих фургонів. Крім того, в Північній Америці з’явиться солідніший пікап Hyundai (зараз там представлена легкова вантажівка Santa Cruz на базі кросовера Tucson), але про його силові установки компанія поки не розповіла.