Компанія Hyundai представила на Мюнхенському автосалоні ефектний концепт-кар Concept Three, який вже наступного року перетвориться на нову електричну модель.
Hyundai розраховує, що найближчими роками в Європі зростатиме попит на компактні електромобілі, тому хоче розширити свою пропозицію в цьому сегменті: розвиток титульної електромобільної лінійки Ioniq піде не вгору, а вниз. Представлений у Мюнхені Hyundai Concept Three вже наступного року перетвориться на Hyundai Ioniq 3, але це не точно – за інформацією британського журналу Autocar, батарейній новинці, можливо, дадуть ім’я Ioniq 2 або Ioniq 4. Зараз молодшим «айоніком» є кросс-хетч Ioniq 5 – він за європейськими стандартами швидше середньорозмірний, ніж компактний.
Габаритна довжина Hyundai Concept Three – 4287 мм, ширина – 1940 мм, висота – 1428 мм, колісна база – 2722 мм. Приблизно такі ж розміри мав знятий з виробництва в 2022 році асиметричний хетчбек Hyundai Veloster. Його пропорції впізнаються в новому концепті й дістануться серійному електромобілю, ось тільки бічної асиметрії чекати не варто – будуть звичайні чотири двері.
Зовнішність Hyundai Concept Three виконана в новому фірмовому стилі південнокорейської марки, який отримав назву Art of Steel, що можна перекласти як «мистецтво сталі» або «мистецтво зі сталі». Цей стиль ми вже бачили, наприклад, на водневому кросовері Hyundai Nexo другого покоління. В оформленні світлотехніки та решіток (як справжніх, так і фейкових) Hyundai продовжує експериментувати зі світлодіодними пікселями, які можуть створювати ностальгічну анімацію на кшталт ранніх комп’ютерних ігор. Тема пікселів знайшла своє відображення і в чотиримісному концептуальному салоні зі структурними компонентами з екологічного піноматеріалу на основі алюмінію.
В основу серійної моделі, в яку перетвориться Hyundai Concept Three, ляже спрощена 400-вольтова версія модульної платформи E-GMP (у Ioniq 5 – 800-вольтова), за своїми технічними характеристиками маленький Ioniq буде близький до електричного кросовера Kia EV3, який зараз надходить до Європи з Південної Кореї, а наступного року вироблятиметься на словацькому заводі Kia.
Виробництво молодшого «айоніка» також налагодять на одному з європейських майданчиків Hyundai Motor Group — швидше за все, у Туреччині, оскільки минулої весни Hyundai оголосила, що почала готувати завод в Ізміті до виробництва електромобілів.