Корпорація Stellantis оновила великий рамний позашляховик Jeep Grand Wagoneer. На ринок він вийде з 3,0-літровим бензиновим бітурбомотором Hurricane, а у 2026 році з’явиться плагін-гібридна версія на базі 3,6-літрового атмосферного V6.
Великий трирядний позашляховик Jeep Wagoneer, створений на платформі рамного пікапа Ram 1500, дебютував у 2021 році разом зі своїм люксовим побратимом Grand Wagoneer, у якого за інших рівних багатше оснащення та дорожче оздоблення. Спочатку передбачалося, що Wagoneer стане суббрендом, тому на кузовах цих позашляховиків не було емблем Jeep. З 2022 року Wagoneer та Grand Wagoneer стали також пропонуватися з подовженим кузовом – такі версії позначені буквою L у назві. Торік дебютував електричний кросовер Jeep Wagoneer S на платформі STLA Large з несучим кузовом.
Після оновлення звичайного Jeep Wagoneer більше не буде – тепер навіть найдоступніші версії мають приставку Grand, що має підвищити їхню привабливість для покупців. Ідея з суббрендом теж визнана невдалою, на кузов позашляховика повернулися емблеми Jeep. Довгобазні версії збереглися, вони тепер позначені літерами LWB.
Спереду бензиновий Grand Wagoneer тепер нагадує електричний Wagoneer S: решітка між фарами стала вужчою та отримала підсвічування, самі фари отримали нову світлодіодну начинку. Решітка в передньому бампері стала більшою і втратила горизонтальну перемичку, з боків від цієї решітки знаходяться глухі секції з Т-подібними світлодіодними вставками. Дизайн корми залишився незмінним. Дизайн колісних дисків оновлений – доступні варіанти від 18 до 22 дюймів. Ще одне важливе нововведення: зовні більше немає хромованих деталей, вони вважаються неекологічними. Всі раніше хромовані елементи стали чорними.
Тим часом у салоні Jeep Grand Wagoneer блискучі детальки залишилися, принципових змін тут немає, але покращено оздоблювальні матеріали, а проєкційний екран на лобовому склі став ширшим та інформативнішим. Штатна аудіосистема McIntosh залежно від комплектації налічує 19 або 23 динаміки. Для пасажирів другого ряду доступні вентиляція сидінь та власні мультимедійні екрани.
Попри очікування, Jeep Grand Wagoneer при оновленні не отримав двигуни V8 HEMI, а 3,0-літрова «бітурбошістка» Hurricane тепер доступна лише у варіанті на 426 к.с. і 635 Нм, привід, як і раніше, задній або повний.
Тим, кому потрібно більше потужності, адресована майбутня пллагін-гібридна версія типу REEV (range-extended electric vehicle), в якій 3,6-літровий бензиновий атмосферний V6 механічно не пов’язаний з колесами, працює в тандемі зі 130-кіловатним генератором і заряджає тягову батарею ємністю 92 кВт-год, а колеса обертають два електромотори – передній та задній. Максимальна сукупна віддача такої силової установки – 656 к.с. та 841 Нм, вона зможе забезпечити важкому позашляховику розгін до 60 миль/год (96,56 км/год) за 5 секунд. Запас ходу на одному заряді без включення ДВЗ становитиме близько 240 км, у гібридному режимі з повністю заправленим баком — близько 800 км.

