Jeep оновив позашляховик Wrangler

Jeep Wrangler чекав на оновлення майже шість років і, нарешті, дочекався. На Нью-Йоркському автосалоні представлено рестайлінговий позашляховик, причому список заявлених змін досить значний.

Головна зовнішня відмінність – це решітка радіатора з наскрізними перемичками між слотами, запозичена у Wrangler Rubicon 20th Anniversary. Вона покращила надходження повітря до радіатора та полегшила встановлення заводської лебідки Warn. Також Wrangler втратив антену-штирь – тепер вона по-сучасному вбудована в рамку лобового скла.

У салоні покращилися матеріали оздоблення, плюс використовується більше звукопоглинальної піни. На передній панелі новий сенсорний дисплей діагоналлю 12,3 дюйма. Медіасистема Uconnect 5 працює в п’ять разів швидше за попередню, підтримує оновлення «по повітрю» і включає навігацію по десятках позашляхових маршрутів від Trails Offroad, у тому числі Rubicon Trail у Каліфорнії, Hell’s Revenge у Юті та Jericho Mountain у Нью-Гемпширі. За передплатою доступний і повний каталог, у якому понад 3 тисячі маршрутів.

Інші нововведення безпосередньо стосуються безпеки – посилені боковини кузова, додані ремені безпеки другого ряду з переднатягувачами та обмежувачами навантаження, а також шторки безпеки. Система запобігання фронтальним зіткненням та активний круїз-контроль штатно є на всіх машинах, починаючи з другої комплектації Sport S.

Вибір двигунів і трансмісій змін не зазнав, а поєднання мостів 4,88:1 та 6-ступеневої «механіки», як і раніше, дає рекордне для класу сумарне передавальне число 100:1. Єдине технічне оновлення стосується Wrangler Rubicon – у нього з’явився задній міст Dana 44 HD із напіврозвантаженими напіввісями. Така конструкція не тільки надійніша, але й покращує буксирувальні можливості.

Над Rubicon відтепер розташувався «преміальний» Rubicon X, з повним приводом Rock-Trac типу full-time, позашляховою камерою, сталевими бамперами та пакетом Xtreme 35, куди входять сумісні з бедлоками колеса та шини BFGoodrich зовнішнім діаметром 35 дюймів.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.