Jeep оновив позашляховик Wrangler та позбавив його поєднання 3,6-літрового «атмосферника» V6 Pentastar та 8-ступеневого «автомата». Відтепер цей агрегат доступний лише з 6-ступеневою «механікою».
Охочим їздити з двома педалями доведеться тепер або погодитися на 2,0-літровий чотирициліндровий турбомотор, або переплачувати за плагін-гібрид 4xe, або розщедритися на 6,4-літровий V8 Hemi.
Менш значні зміни – поява в базовій комплектації електросклопідіймачів та центрального замку. Також до палітри кольорів кузова додано оливково-сірий колір кузова, який нагадує про рік вступу США у Другу світову війну. А ще Jeep Wrangler 2025 модельного року отримав систему дистанційної вентиляції салону через мобільний додаток.
Базовий позашляховик подорожчав на 695 доларів – до 34 585 доларів, але переплачувати доведеться не всім клієнтам: у деяких виконаннях Wrangler став символічно дешевшим! Загалом прайс-лист змінився незначно, проте з офіційного сайту прибрали топверсії з моторами V8: вони коштують під 100 тисяч доларів, але точну ціну доведеться дізнаватися у дилера.
Цікаво, що поки Jeep Wrangler позбавляється «автомата» ZF у зв’язці з V6, пікап Gladiator переживає зворотну трансформацію. Вантажівку позбавили механічної коробки передач, тобто покупцям доведеться доплачувати за 8-ступеневий «автомат». Втім, надбавка становить лише 205 доларів.