Компанія Citroen змінила логотип

Компанія Citroen презентувала нову фірмову символіку. Ключовим її елементом є логотип, який через понад століття еволюції переосмислює першу емблему французької марки.

В основі ідентичності бренду залишився історичний «подвійний шеврон» – поєднання двох зігнутих смуг, які тепер розміщені в овалі, як на логотипі 1919 року. У 1959 році овал змінив орієнтацію, а в 1985 році був виключений з дизайну.

Нинішня зміна фірмового стилю – вже десята з моменту заснування Citroen у 1919 році. Від історичного логотипа новий відрізняється ширшими зігнутими смугами, а також використанням лише одного кольору – чорного. Крім цього, під овалом розташований напис з найменуванням бренду, який вперше приєднався до емблеми у 1966 році. Разом з логотипом дебютував новий слоган – «Ніщо так не рухає нами, як Citroen».

«Для нас було логічно пройти повне коло, повернувшись до першого логотипу Андре Сітроєна, який уособлював реальну обіцянку доступної та інноваційної мобільності для всіх», – пояснює бренд-дизайнер Citroen Олександр Реверт.

Новий логотип, згідно з сучасними трендами, позбавлений тривимірності. Як відзначає Citroen, це сприяє зручнішому сприйняттю насамперед на екранах мобільних пристроїв, у тому числі при активації «темних» режимів. Таке лого швидше читається з зовнішньої реклами, а відсутність хрому робить його фізичне втілення придатнішим для перероблювання. Таким чином, емблему використовуватимуть як у цифровому середовищі, так і на всіх елементах фірмового стилю Citroen, включно з вивісками на будинках, у промоматеріалах та, звичайно, на автомобілях.

Першим носієм нового логотипа стане концепт, який марка представить наприкінці вересня. А ви вже зараз маєте можливість придбати аксесуари з новим логотипом Citroen у нашій крамниці – собі або на подарунок.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.