З 1 липня 2024 року в Китаї суттєво зміниться методика оцінки активної та пасивної безпеки нових автомобілів. Випробування стануть навіть суворішими, ніж у Європі, хоча раніше в Китаї отримати п’ять зірок за безпеку автовиробникам було набагато простіше.
Методика Euro NCAP востаннє коригувалася у 2020 році, і майбутній китайський стандарт C-NCAP зразка 2024 року багато в чому виявиться жорсткішим за європейський. Регулятори з КНР будуть використовувати не лише «дорослі», а й «дитячі» манекени, зміниться методика нарахування балів. Заохочуватимуться активні ремені безпеки та нагадування про забутих у салоні дітей, додадуть бонуси за адаптивне дальнє світло, систему розпізнавання світлофорів та моніторинг стану водія.
Сучасні автомобілі регулярно отримують «п’ятизіркові» оцінки за краш-тести, тому періодично методика змінюється у всіх країнах. Наприклад, у США після зміни регламенту випробувань усі мінівени провалили краш-тест Страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS).

