У компанії Land Rover міркували над тим, щоб розширити лінійку актуального Defender електричною версією, проте, скоріше за все, від цієї ідеї довелося відмовитися. Принаймні до виходу наступного покоління моделі.
Комерційний директор JLR Леннард Хорник розповів британському виданню Autocar, що виробник «дослідив потенціал електрифікації нинішнього позашляховика та виявив труднощі, які можуть виявитися непереборними».
Він пояснив, що компанія не буде електрифікувати нинішній автомобіль серії L663, в основі якого лежить платформа D7x, і додав, що у нього вже є плагін-гібрид P400e. При цьому, за словами топменеджера, «у цьому шасі нелегко знайти додаткове місце для акумуляторів з огляду на розташування осей».
Раніше стало відомо, що Land Rover візьме участь у чемпіонаті світу з ралі-рейдів у 2026 році з двома позашляховиками Defender Octa. Вони оснащуються бітурбомотором V8 розробки BMW об’ємом 4,4 літра. Потужність агрегату дорівнює 635 к.с., а максимальний крутний момент – 7 50 Нм. Він працює в парі з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач у складі м’якогібридної системи. На розгін з місця до «сотні» такому позашляховику потрібно 4 секунди. Максимальна швидкість обмежена позначкою 250 км/год.
Також раніше повідомлялося, що лінійка Defender поповниться завдяки молодшому брату флагмана, який буде побудований на електромобільній платформі EMA з 800-вольтовою архітектурою. Очікується, що габаритна довжина такої новинки становитиме близько 4,6 метра. Коли саме може дебютувати цей електромобіль, поки що не повідомляється.