Land Rover звинуватили в обмані покупців

Рекламне відео компанії Land Rover, що демонструє можливості позашляховика Defender, заборонили транслювати у Великій Британії. Двоє глядачів подали скарги на ролик в Управління рекламних стандартів (ASA), стверджуючи, що він вводить покупців в оману.

В рекламі показано три Land Rover Defender біля крутого урвища. Один з них під’їжджає до краю заднім ходом і зупиняється, коли спрацьовує парктронік. У скаргах регулятору глядачі заявили, що реклама дурить покупців: сенсори автомобіля не здатні сприйняти порожнечу. У Land Rover із цим зауваженням погодилися, але вказали, що на кадрах з камери заднього виду було видно невеликий камінь – нібито саме на нього зреагував парктронік.

В ASA, однак, аргумент визнали непереконливим. Згідно з вердиктом регулятора, камінь надто «непомітний». Тобто глядачі, напевно, подумають, що датчик паркування розпізнав край обриву, і це введе їх в оману щодо здібностей Defender. В результаті рекламу заборонили. Land Rover таке рішення розчарувало, оскільки «автомобіль, робота технології та показана сцена відповідають дійсності». Проте в компанії додали, що слідуватимуть ухваленому ASA рішенню, хоча воно і засноване лише на двох скаргах.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити. А ще ми є у TikTok.