Виробник автокрісел Recaro просить визнати себе банкрутом. Відповідну заяву подав підрозділ Recaro Automotive, який займається саме автомобільними сидіннями, тоді як Recaro Aircraft Seating, що випускає крісла для літаків, продовжує працювати.
У Recaro Automotive проблеми почалися після того, як її продали приватній інвестиційній компанії у 2020 році. Німецькі ЗМІ пишуть, що співробітникам, яких налічується 215 осіб, навіть доводилося відмовлятися від зарплати, щоб зберегти економічну стабільність Recaro.
Однак це, мабуть, не допомогло, і 29 липня компанія подала заяву про банкрутство до окружного суду німецького Есслінгена. Ця новина стала несподіваною як для працівників Recaro, так і для профспілки IG Metall.
Банкрутство Recaro може стати проблемою для автовиробників, які випускають спорткари. Річ у тім, що нині на ринку немає іншого гідного постачальника, який міг би швидко замінити Recaro.
Варто відзначити, що Recaro Automotive – не єдина компанія в автомобільній промисловості, яка просто зараз зазнає фінансових труднощів. Із заявою про банкрутство до суду Ротвайля звернувся і виробник коліс BBS – постачальник Porsche, BMW, Mercedes-Benz та інших автовиробників. Повідомляється, що BBS нема чим виплачувати зарплату своїм співробітникам. Це п’ята подібна ситуація для BBS – компанія опинялася у скрутному становищі у 2007, 2010, 2020 та 2023 роках.