В Японії дебютувала оновлена версія седана Lexus IS, якому злегка підкорегували зовнішність, переналаштували кермо та додали нові функції.
Революції у зовнішності не відбулося: седан зберіг велику решітку радіатора, яка стала ще масивнішою, і повітропроводи з боків. Змінилася форма капота, куди переїхав значок Lexus, який раніше розташовувався на решітці.
За замовчуванням колісні диски 18-дюймові, а за доплату доступні 19-дюймові полегшені, які можна доповнити червоними гальмівними супортами. Довжина автомобіля зросла на 10 мм – до 4720. Інші габарити залишилися незмінними. Також седану Lexus IS розширили палітру кузовних відтінків: тепер у ній вісім варіантів, включно з новим світло-сірим Neutrino Gray з металічним блиском.
У салоні встановлені нові дисплеї панелі приладів та мультимедійної системи, збільшені до 12,3 дюйма. В оздобленні використані натуральні волокна бамбука.
Електропідсилювач керма замінений на новий зі змінним передавальним числом: він чутливіший та вимагає меншого кута повороту керма. Крім того, завдяки переналаштуванню підвіски автомобіль став стійкішим, а нерівності дороги менше відчуваються в салоні. Фірмовий комплекс систем безпеки доповнила Advanced Drive, що дозволяє забирати руки з керма під час заторів на магістралях.
Виконань лише два – IS 350 та IS 300h. Перше буде продаватися з заднім та повним приводом у зв’язці 8-ступеневим та 6-ступеневим «автоматом» відповідно. У IS 300h буде тільки задньопривідний варіант та варіатор.