Ліфтбек Mazda EZ-6 продаватимуть в Європі замість Mazda6

Компанія Mazda офіційно оголосила, що розроблений спільно з Changan ліфтбек Mazda EZ-6 не буде китайським ексклюзивом – вже восени новинка вийде на європейський ринок.

Mazda EZ-6 — це, по суті, заміна седана Mazda6, який вже не продається на більшості ринків. До певного моменту японці планували запуск нового, четвертого покоління моделі, але у 2022 році згорнули його проєктування з економічних міркувань, адже на ключових ринках спостерігалося стійке зниження інтересу до традиційних седанів і універсалів. У результаті замість автентичної нової «шістки» з’явився EZ-6, який являє собою ліфтбек Deepal, стилізований під «Мазду».

Mazda EZ-6

Deepal – це дочірній бренд компанії Changan, запущений у 2022 році за технологічної підтримки компанії Huawei, яка постачає Deepal електроніку та програмне забезпечення. Deepal випускає електромобілі та плагін-гібриди з гарним оснащенням та відносно доступними цінами. Ліфтбек, на базі якого зроблена Mazda EZ-6, має дві версії: у Китаї він носить індекси SL03 та L07, при цьому Deepal L07 є, по суті, удосконаленою версією Deepal SL03.

В основі Deepal SL03/L07 лежить модульна платформа EPA1, розрахована насамперед на електромобілі. Плагін-гібридні версії виконані за послідовною схемою на базі 1,5-літрового бензинового двигуна, який механічно не пов’язаний з колесами та працює в режимі генератора, заряджаючи тягову батарею. У рух усі версії Deepal SL03/L07 приводить встановлений на задній осі електромотор, при цьому платформа EPA1 дозволяє випускати й повнопривідні двомоторні моделі.

Mazda EZ-6

Технічні характеристики Mazda EZ-6 на сьогодні офіційно не оголошені, проте навесні ця модель фігурувала в електронній базі китайського Мінпрому, тому деякі цифри вже відомі: електричні версії мають електромотор потужністю 258 к.с., гібридні – 218 к.с. Потужність бензинового двигуна на гібридних версіях – 95 к.с. Габаритна довжина Mazda EZ-6 – 4921 мм, ширина – 1890 мм, висота – 1485 мм, колісна база – 2895 мм.

Зовні Mazda EZ-6 доволі сильно відрізняється від Deepal SL03/L07: замінено багато зовнішніх панелей кузова і світлотехніка, салон теж ґрунтовно перекроєний, хоча, зрозуміло, загальне компонування таке ж, як у китайських «братів». У пресрелізі сказано, що для налаштування їздових властивостей Mazda EZ-6 до Китаю виїжджали фахівці європейського підрозділу японської компанії, тобто клієнти Mazda в Європі навряд чи будуть розчаровані керованістю нового ліфтбека.

Додамо, що торік Mazda, за її власними даними, реалізувала в Європі 186 705 автомобілів, що на 23,4% більше продажів у 2022 році, а в першій половині поточного року продано 95 083 машини.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.