Mazda представила новий кросовер CX-80

Компанія Mazda представила новий кросовер CX-80. Він посяде місце флагмана, а заразом стане найбільшою моделлю в європейській лінійці марки.

Як і вже знайомий нам CX-60, новий кросовер побудований на платформі Large Product Group з базовим заднім приводом та поздовжнім розташуванням двигуна. Дизайн новинки повністю відповідає фірмовій стилістиці «Кодо — душа руху», яка виражається у прагненні до мінімалізму (наприклад, у CX-80 немає навіть фальш-патрубків вихлопної системи) та в архітектурному підході до проєктування.

Mazda CX-80 на 250 міліметрів довший та на 24 вище за CX-60. Розтягнута колісна база дозволила додати третій ряд сидінь, причому його можна скомпонувати трьома способами. Перший – тримісний диван, другий – роздільні крісла з проходом посередині, третій – роздільні крісла з центральною консоллю. Другий ряд можна рухати подовжньо на 120 міліметрів і змінювати нахил спинок у діапазоні 15-33 градуси.

Доступ на третій ряд полегшують високі двері, спинки сидінь з електроприводом та поручні. З розкладеним третім рядом об’єм багажника CX-80 становить 258 літрів, зі складеним – 687. Максимальний об’єм – 1221 літра або 1971 із завантаженням під стелю.

В оснащення автомобіля входять два дисплеї діагоналлю 12,3 дюйма, система кругового огляду та нова функція Trailer Hitch View, яка полегшує приєднання причепа. На кожному ряді є порти USB-C, плюс є бездротова зарядка потужністю 15 Вт і 150-ватна розетка. Гібриди e-Skyactiv PHEV також можуть живити зовнішні споживачі з потужністю до 1,5 кВт.

Гамма двигунів CX-80 складається з гібридної установки Skyactiv-G 2.5 (327 к.с.) та дизеля Skyactiv-D об’ємом 3,3 літра (200 к.с.). Останній оснащений 48-вольтовим стартер-генератором M Hybrid Boost та використовує технологію згоряння DCPCI (Distribution-Controlled Partially Premixed Compression Ignition, або «займання від стиснення з частковим попереднім змішуванням і регульованим розподілом»), що забезпечує більш ефективний процес приготування суміші та низькі викиди.

Обидва агрегати поєднуються з 8-ступеневим «автоматом» та повним приводом i-Activ All-Wheel Drive. З місця до «сотні» гібрид розганяється за 6,8 секунди. Дизельний кросовер помітно повільніше – 8,4 секунди.

Приймання замовлень на CX-80 відкриється у травні. Але перші живі машини з’являться у європейських дилерів лише восени. Крім Старого Світу, кросовер продаватимуть у Японії та Австралії.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.