Mercedes-Benz GLC змінив покоління

Mercedes-Benz GLC з’явився на ринку у 2015 році, у 2019-му пережив планове оновлення, а тепер настав час для першої зміни покоління.

Найпомітнішою зміною в дизайні екстер’єру стала головна оптика. У базовому виконанні вона є світлодіодною, а за доплату доступні фари Digital Light, які вміють проєктувати на дорогу підказки для водія — стрілки та різні символи. У кожній такій фарі по три діоди та матриця з 1,3 мільйона мікродзеркал. Решітка радіатора змінила форму і наповнення, по центру простяглася хромована смуга, і в цілому хрому в декорі стало більше. Опціонально можна замовити пакет AMG Line зі спортивним оформленням бамперів.

Ще одна принципова зміна – зниження коефіцієнта аеродинамічного опору, який тепер становить 0,29 замість колишніх 0,31. Якщо порівнювати габарити щодо попередника, новий GLC витягнувся в довжину на 6 см, відстань між осями збільшилася на 1,5 см, а колія стала ширшою як спереду, так і ззаду.

В основі GLC другого покоління лежить модульна платформа MRA з двоважельною підвіскою спереду і багатоважельною ззаду. У базового кросовера амплітудозалежні амортизатори, а опціонально можна замовити пневмопідвіску, спортивне шасі або пакет Offroad Engineereing, який пропонує додаткові 20 мм дорожнього просвіту. Доплачувати доведеться й за повнокероване шасі – задні колеса можуть повертатися на кут до 4,5 градуса, що дозволяє зменшити діаметр розвороту з 11,8 до 11 метрів, а на швидкості понад 60 км/год всі колеса повертаються в один бік, внаслідок чого автомобіль стійкіший.

До списку оснащення також включені адаптивний круїз-контроль, система автоматичного гальмування перед перешкодою, функція «прозорого капота» (передня камера передає зображення простору перед автомобілем на екран на швидкості до 8 км/год) та асистент для паркування.

Салон нового GLC точно скопійований з топових версій C-Class: на кросовер «переїхала» віртуальна панель приладів діагоналлю 12,3 дюйма та вертикальний сенсорний екран на 11,9 дюйма. Передбачені мультиконтурні передні крісла з функцією масажу, камери кругового огляду, чотиризонний клімат-контроль, панорамний дах, проєкційний дисплей та аудіосистема Burmester з 15 динаміками. Згадується і покращена шумоізоляція.

Спинка заднього дивана розділена у пропорції 40:20:40, п’яті двері оснащені електроприводом. Об’єм багажника збільшився у порівнянні з GLC першого покоління: тепер він становить 620 літрів під шторкою проти колишніх 550 літрів.

Зі зміною покоління у GLC не залишилося неелектрифікованих версій. На вибір запропоновані 2-літрові 4-циліндрові бензинові мотори потужністю 204 і 258 к.с., а також дизель того ж об’єму на 197 «конячок», і всі вони доповнені надбудовою у вигляді 48-вольтового стартер-генератора, який короткочасно додає 23 к.с. на перших секундах. Коробка передач – 9-ступеневий «автомат» 9G-Tronic, привод – постійний повний. У гамі присутні й три плагін-гібриди з установками на базі 2-літрових «четвірок»: два бензинові варіанти, GLC 300 e та GLC 400 e 4Matic (313 і 381 к.с. відповідно), а також дизельний GLC 300 de (335 к.с.). Усім їм асистує батарея ємністю 31,2 кВт-год – запас ходу на електриці становить 117-120 кілометрів за циклом WLTP.

Новий GLC збиратимуть на заводі Mercedes-Benz у Німеччині, серійне виробництво запустять вже у червні. Тоді ж відкриють приймання замовлень та оголосять ціни, а відвантаження машин дилерам розпочнуться у вересні. Поки що модель представлена ​​тільки в стандартному кузові, а купеподібний кросовер доведеться ще почекати, як і «заряджені» AMG-версії.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.