Компанія Mercedes-Benz оновила сімейство пасажирських та вантажних венів. Мета рестайлінгу – зробити моделі EQV, V-Class, V-Class Marco Polo, eVito та Vito ще більш привабливими для покупців.
Візуально відрізнити машини від дорестайлінгових можна по різко окресленій решітці радіатора та новим бамперам, а також затемненим ліхтарям та колесам іншого дизайну. Найсильніше при цьому виділяється V-Class Exclusive, на носі якого вперше красується фірмова трипроменева зірка.
Салон, до речі, теж змінений: тут і нова передня панель, і кермо з датчиком, що стежить, щоб руки водія були на кермі, і два широкоформатні дисплеї для EQV, V-Class та кемпера V-Class Marco Polo. У комерційних eVito та Vito мультимедіа простіше, зате у них в опціях тепер є двері багажника Easy-Pack з електроприводом. Залежно від версії доступні бездротова зарядка, підігрів керма. До цього можна додати всі фішки комплексу MBUX – від керування голосом та стримінгу музики до програм Energizing Comfort та навігації з доповненою реальністю.
Список стандартного оснащення венів розширено, а функціональне обладнання, яке часто замовляють разом, для зручності об’єднане у пакети. Базовий V-Class має кермо зі шкіряною оббивкою, кондиціонер для задніх пасажирів, комфортні крісла спереду та підтримує інтеграцію зі смартфонами. У топового V-Class Exclusive – спортивна підвіска, електричний привід дверей, а кермо обтягнуте не просто шкірою, а дорогою наппа.
Також у рестайлінгових машин є система екстреного гальмування Active Brake Assist, причому тепер вона попереджає про зустрічні автомобілі та небезпечні маневри при обгоні. Вперше на вени ставлять і фари Multibeam LED з адаптивним керуванням дальнього світла Highbeam Assist PLUS. А новий асистент для паркування відтепер включає камеру кругового огляду, за допомогою якої створюється тривимірна візуалізація навколишнього простору, і помічника при маневруванні з причепом.
Нинішні вени – це проміжний етап на шляху до нової родини на платформі VAN.EA. Вона розроблена спеціально під електричні силові установки та буде представлена у 2026 році. як VAN.EA, так й інші перспективні «візки» дозволять Mercedes-Benz до 2039 року сформувати вуглецево-нейтральний модельний ряд – це одне з ключових завдань стратегії трансформації компанії.