Бос Mercedes-Benz підтвердив розробку одразу двох нових S-Class – з двигунами внутрішнього згоряння та електричний. Керівник компанії Ола Калленіус дав зрозуміти: обидві версії будуть схожі за дизайном, а від моделі EQS відмовляться.
За даними Autocar, електричний S-Class готують на платформі MB.EA Large, а паливний – на модернізованій платформі MRA. Поєднати дві моделі вирішено на тлі зниження продажів електромобілів. Аналітики марки прогнозували, що у 2023 році частка «батарейного» транспорту становитиме понад 20%, а реальність виявилася майже вдвічі гіршою.
Ола Калленіус підтвердив, що у 2024 році Mercedes-Benz інвестує 14 мільярдів євро у дослідження та розробки з упором на цифровізацію, електромобільність та передові технології двигунів внутрішнього згоряння. Топменеджер підкреслив, що «мотори завжди будуть відповідати найвищим технологічним стандартам», інакше випуск ДВЗ припинять у 2027-2028 роках.
Інсайдери Autocar кажуть, що розробка S-Class восьмого покоління з ДВЗ означає, що E-Class також збереже паливні двигуни. Річ у тім, що два сімейства моделей Mercedes-Benz тісно пов’язані: випускати один без іншого означає втратити ефект масштабу і збільшити собівартість. Ймовірно, доля EQE вирішена наперед, і наступний E-Class теж запропонують як з ДВЗ, так і в електричному варіанті.