Mitsubishi Eclipse Cross змінив покоління

Компанія Mitsubishi представила Eclipse Cross другого покоління. Як й інші останні моделі марки, оригінальною розробкою кросовер не є – це копія Renault Scenic E-Tech.

Ще кілька років тому альянс Renault-Nissan-Mitsubishi узгодив стратегію, згідно з якою бренду з «трьома діамантами» дозволили залишитися в Європі за умови, що власні нові моделі він там пропонувати не буде. Натомість у Старому Світі вирішено продавати перероблені автомобілі Renault. Так на світ з’явився «паркетник» Mitsubishi ASX другого покоління та хетчбек Mitsubishi Colt, тобто копії Renault Captur та Renault Clio відповідно. Влітку 2025-го європейську гаму поповнив гібридний кросовер з відродженим ім’ям Grandis – донором для нього став Renault Symbioz. Ну а тепер Mitsubishi представила повністю електричний SUV, який позиціюють як Eclipse Cross другої генерації.

Від Renault Scenic E-Tech електричний кросовер Mitsubishi відрізняється оформленням передньої частини та корми. Модернізовані бампери, під фарами Eclipse Cross встановлені інші секції ходових вогнів, а у задніх ліхтарів інша «начинка» плюс ліхтарі об’єднані між собою чорною плашкою. Ще замінили фальшпанель решітки радіатора. Зрештою, на задніх стійках та на даху паркетника Mitsubishi красуються сріблясті вставки.

Габарити загалом такі ж, як у донора. Довжина нового Mitsubishi Eclipse Cross дорівнює 4470 мм, ширина – 1860 мм, висота – 1570 мм, колісна база – 2785 мм. Об’єм багажника новинки – 545 літрів, зі складеними спинками другого ряду цей показник збільшиться до 1670 літрів. Кросоверу дісталися 19- або 20-дюймові колеса.

Усередині Mitsubishi Eclipse Cross дослівно повторив модель Renault, замінили лише емблему на кермі. Та ще й іншими стали матеріали оздоблення. «Японець» має «французьку» панель приладів на 12,3 дюйма та аналогічного розміру вертикальний планшет мультимедіа. У списку обладнання також заявлені скляний дах, який може міняти ступень прозорості, сім подушок безпеки та комплекс асистентів водіїв Mi-Pilot (адаптивний круїз-контроль, системи автогальмування, утримання в смузі тощо).

Техніка новачку також перейшла від Renault Scenic E-Tech. На першому етапі Mitsubishi Eclipse Cross запропонують з 218-сильним електромотором на передній осі та батареєю ємністю 87 кВт-год, далекобійність такого кросовера – понад 600 км за циклом WLTP. Пізніше у продаж надійде простіша версія – зі 170-сильним електромотором й акумулятором на 60 кВт-год, запас ходу цього варіанту становить близько 430 км.

Виробництво нового Mitsubishi Eclipse Cross для Європи буде налагоджено на заводі Renault у Франції, який випускає Scenic E-Tech. Приймання замовлень відкриють наприкінці поточного року, повномасштабний вихід на ринок запланований на 2026 рік. Ціни ще не оголошено.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.